Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@10:07:15 GMT

کسر مالیات ۳۵درصدی از درآمد مازاد ۲۳۱میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۹۱۶

​سرپرست سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی، بخشنامه میزان معافیت سالیانه حقوق و همچنین نرخ مالیات بر درآمد حقوق سال 98 منبطق بر قانون بودجه سال جاری را ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه، تا دریافتی 33 میلیون تومان در سال معاف از مالیات، از 33 تا 82.5 میلیون تومان نسبت به مازاد 33 میلیون تومان 10 درصد مالیات درآمد وصول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نسبت به مازاد 231 میلیون تومان در سال 35 درصد مالیات حقوق وصول خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق مالیات درآمد بودجه بودجه درآمد مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

سازمان امور مالیاتی کشور در یک اطلاعیه اعلام کرد:  در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

این اطلاعیه افزود: بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الكترونیكی شد
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود
  • تحقق ۱۰۸ درصدی درآمد‌های مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۲