Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@13:08:47 GMT

تداوم ممنوعیت تردد اتوبوس در کندوان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۹۲۶

رئیس پلیس راه مازندران از تداوم ممنوعیت تردد اتوبوس در محور کندوان خبر داد. ناطقان: علیرضا قدمی از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی در این استان خبر داد و گفت: بار ترافیکی در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران روان است.

وی تصریح کرد: پس از وقوع سیل نخست مازندران، تردد اتوبوس در محور کندوان همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در پایان هفته محدودیت‌هایی خواهیم داشت که هنوز اعلام نشده است. منبع: عصر ایران برچسب ها: ممنوعیت ، تردد ، اتوبوس ، کندوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ممنوعیت تردد اتوبوس کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محسن هاشمی اظهار کرد: برابر اطلاعات به‌دست آمده از سامانه‌های هوشمند تردد شماری منصوب در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در تعطیلات عید فطر (در بازه زمانی ۲۰ الی ۲۵ فروردین سال جاری) بیش از ۵۵۹ هزار تردد انواع وسایل‌نقلیه بین استان مازندران و استان‌های مجاور بوده است.

هاشمی گفت: در ایام مورد بررسی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه پرترددترین روز بازه مورد بررسی و ساعت اوج ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان نیز ساعت ۱۸ الی ۱۹ همان روز بوده است که در این ساعت بیش از ۱۵۶ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی در ادامه افزود: بیشترین پلاک‌های غیر بومی مشاهده شده در استان طی بازه ۲۰ الی ۲۵ فروردین ماه سال جاری مربوط به استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، گلستان، اصفهان، گیلان و البرز بوده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • تردد در راه های مازندران روان است
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ترافیک روان در جاده‌های مازندران