Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده و روند خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل، به استان ایلام سفر کرده است.
وی در جریان سفر خود از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌های حسینی استان که در مناطق سیل‌زده ایلام مستقر شده‌اند بازدید کرد و در جریان روند توزیع کمک‌های مردمی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار آذربایجان شرقی همچنین از چند روستای آسیب‌دیده از سیل بازدید و با اهالی این روستاها درخصوص نحوه امدادرسانی دستگاه‌های مسئول و توزیع کمک‌های مردمی گفت‌وگو کرد.
پورمحمدی با قدردانی از تلاش‌های استاندار و مسئولان استان ایلام در مدیریت حادثه سیل در این استان، گفت: خوشبختانه این حادثه در استان ایلام به خوبی مدیریت شد و علاقه‌مندیم که از تجارب این استان استفاده کنیم.
وی همچنین با اشاره به استقرار موکب‌های حسینی شهر تبریز در مناطق سیل‌زده ایلام، گفت: امکانات موکب‌های خدمت‌رسانی استان برای کمک‌رسانی به مردم این استان بسیج شده است.
فرمانده سپاه عاشورا، شهردار تبریز و جمعی از مسئولان استانی نیز استاندار آذربایجان شرقی را در سفر به استان ایلام همراهی می‌کنند.
استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت کشور به عنوان معین استان ایلام در بحث استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده تعیین شده است.
3071/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی پورمحمدی روابط عمومی سیل کمک های مردمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان استان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال «جهش تولید بامشارکت مردم» باید به جوانان اعتماد کنیم گفت: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی به جوانان اعتماد کردیم و امروز دستاورد آن را در حوزه نظامی و دفاعی می‌بینیمگ باید در بخش اقتصاد دانش بنیان هم از جوانان بنحو احسن استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: آنچه که امروز همه ما درک می‌کنیم، این است که اگر پای یک کاری مانند اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها بایستیم و علم و دانش روز را مد نظر قرار دهیم، رشد و توسعه و پیروزی ما قطعی خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما کشوری بودیم که زمانی در جنگ تحمیلی از لیبی موشک می‌گرفتیم تا در مقابل موشک باران عراق از ملت دفاع کنیم، یک روزی تصمیم گرفته می‌شود با دانش روز و با حساب باز کردن روی جوانان با کار جهادی وجهشی کشور را خود کفا و بی نیاز کننم تا عزت دنیا شود.

استاندار اذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز هم همان روز است، اگر پای یک کاری بایستیم و با علم روز به جوانان اعتماد کنیم، یقینا دنیا را شگفت زده می‌کنیم، امروز به عزتی و عظمتی رسیده ایم و مصداق ایران قوی را می‌بینیم، چون دشمن مقابل توانمندی‌های ایران شوکه شده است.

وی توجه به علم و دانش، کار صحیح و برنامه ریزی شده در بخش نظامی را ضامن استقلال نظامی کشور در دنیا برشمرد و گفت: در حوزه اقتصاد هم می‌توانیم اینگونه عمل کنیم، ما در عرصه اقتصاد هم به این فرهنگ دانش پایه نیاز داریم تا با اعتماد به جوانان به نتیجه برسیم.

رحمتی اظهار کرد: باید وارد نقشه راه شویم و میزان استفاده از شرکت‌های دانش بنیان را بسنجیم، اولین نکته اینکه همه دستگاه‌های متولی در رشد و اقتصاد باید با شرکت‌های دانش بنیان هم افزایی داشته و از ظرفیت‌های آنان بویژه جوانان استفاده کنند تا جهش تولید با مشارکت مردم عملی شود.

وی ادامه داد: رشد استان در بخش شرکت‌های دانش بنیان بسیار خوب بوده، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل باید تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان