Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:30:37 GMT

تورهای گردشگری جنوب کرمان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۰۸۲

تورهای گردشگری جنوب کرمان لغو شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها، تورهای گردشگری به مقصد مناطق جنوبی این استان تا 24 ساعت آینده لغو شده است.

غلامرضا فرخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده روزهای گذشته، تاکنون بارش ها به بناهای تاریخی و محوطه های باستانی جنوب استان کرمان خسارتی وارد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همچنین گروهی شامل نیروهای یگان حفاظت و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان به مناطق جنوبی اعزام شده اند تا در شرایط اضطراری وارد عمل شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تاکید کرد: با توجه به اینکه موزه باستانشناسی شهر جیرفت در نزدیکی رودخانه هلیل رود قرار دارد، این موزه تا اطلاع ثانوی و تا زمان پایداری وضعیت جوی تعطیل خواهد بود.
وی افزود: در حال حاضر نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمان در آماده باش کامل قرار دارند.
اداره کل هواشناسی استان کرمان نیز با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته در کرمان، نسبت به طغیان رودخانه های این استان هشدار داده است.
طبق اعلام کارشناسان اداره کل هواشناسی کرمان، ناپایداری های جوی در این استان با افزایش ابر، رگبار شدید، رعد و برق و ورزش باد شدید همراه است.
7437/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تورهاي گردشگري سيل 98 لغو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان خفر

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر از بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، علی‌اصغر طاهری باب اناری با بیان اینکه تاکنون اقامت بیش از دو هزار نفر شب در شهرستان خفر ثبت شده است، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان بسیار گسترده و بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: برنامه نوروزگاه در این شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی همچنین برپایی سیاه چادرهای عشایری در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر اضافه کرد: این شهرستان دارای بیش از ۳۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی و ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی و دو روستای هدف گردشگری است.

کد خبر 739299

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کبودراهنگ
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت
  • بیش از ۵ هزار مسافر از تورهای بافت‌گردی شیراز استقبال کردند
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تورهای بافت‌گردی شیراز
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان خفر