Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در چارچوب مسابقات پلي آف ان بي اي، دو تيم گلدن استيت وريرز و لس آنجلس کليپرز در اولين ديدار خود به ميزباني گلدن استيت به مصاف هم رفتند.
به گزارش آريا، شب درخشان 37 امتيازي استفن کري پيروزي شيرين براي مدافع عنوان قهرماني به ارمغان آورد. در پايان اين تيم گلدن استيت بود که با نتيجه 121-104 پيروز ميدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان کوارتر اول اين مسابقه تيم گلدن استيت با تکيه بر هوش استفن کري و پرتاب هاي سه امتيازي او موفق شد از حريف خود پيش بيوفتد و کوارتر را با نتيجه 36-27 به سود خود به پايان برساند. با آغاز کوارتر دوم اما کليپرز توانست با استفاده از ضعف دفاعي گلدن استيت اختلاف ايجاد شده را جبرا کن اما در دقايق پاياني باز هم دو پرتاب سه امتيازي از اتفن کري اختلاف را دو رقمي کرد تا اين کوارتر هم با نتيجه 33-29 به سود ميزبان به پايان برسد.
با آغاز کوارتر سوم کليپرز با تمرکز بر روي پرتاب هاي سه امتيازي تلاش بر جبران اختلاف داشت که باز هم درخشش استفن کري و عملکرد خوب دورنت در دفاع و حمله اجازه اين کار را به آن ها نداد تا کوارتر سوم با نتيجه 29-23 به پايان برسد. به اين ترتيب در کوارتر چهارم نيز کليپرز در مقابل عملکرد خوب دفاعي گلدن استيت حرفي براي گفتن نداشت تا اين کوارتر نيز با درخشش و سه امتيازي هاي موفق استفن کري با نتيجه 23-25 به سود کليپرز به پايان برسد.
از نکات جالب اين ديدار ميتوان به اخراج کوين دورنت در دقايق پاياني کوارتر چهارم بر اثر درگيري با بورلي اشاره کرد. استفن کري با 38 امتياز، 15 ريباند، 7 اسيست و 8 سه امتيازي موفق ستاره درخشان گلدن استيت در اين ديدار بود.

ازسري رقابت هاي بسکتبال nba و از چارچوب دور نخست پلي آف، تيم هاي فيلادلفيا سوني سيکسرز و بروکلين نتس به مصاف هم رفتند که بروکلين موفق شد در خانه فيلادلفيا با نتيجه 102-111 پيروز شود. کوارتر نخست اين ديدار با برتري بروکلين همراه بود. نمايش درخشان دي آنجلو راسل و جيمي باتلر سبب شد تا هيجان خاصي در بازي حکم فرما شود. اين کوارتر با نتيجه 22-31 به سود بروکلين به پايان رسيد. در کوارتر دوم دو تيم در فاز هجومي نمايش بهتري داشتند و اين فيلادلفيا بود که با درخشش امبيد و باتلر موفق شد با نتيجه 32-31 پيروز شود.
با شروع کوارتر سوم، فيلادلفيا براي دقايقي اختلاف را کمتر کرد و به 5 امتياز رساند اما سخت کوشي بازيکنان بروکلين سبب شد تا اين تيم با نتيجه 28-31 در اين کوارتر هم به پيروزي برسد. فشار فيلادلفيا در کوارتر پاياني بي فايده بود و اين بروکلين بود که با نمايشي دفاعي، موفق شد تيم ميزبان را کنترل کند. اين کوارتر 20-18 به سود سيکسرز به پايان رسيد. جيمي باتلر با کسب 36 امتياز و 9 ريباند، ستاره فيلادلفيا بود. در سوي مقابل هم دي آنجلو راسل با کسب 26 امتياز، 3 ريباند و 4 پاس منجر به گل، ستاره بروکلين بود.

اورلاندو مجيک يک کامبک به ياد ماندني در دقايق پاياني ثبت کرد و موفق به کسب پيروزي در تورنتو شد. در چارچوب مسابقات پلي آف NBA، دو تيم تورنتو رپترز و اورلاندو مجيک به ميزباني به مصاف هم رفتند. در پايان اين تيم اورلاندو بود که با نتيجه 101-104 پيروز ميدان شد.  تورنتو با 2 پرتاب سه امتيازي موفق پياپي توانست اختلافي ايجاد کند تا کوارتر اول با نتيجه 30-25 به سود ميزبان به پايان برسد. کوارتر دوم اوج عملکرد فوق العاده اورلاندو بود. جايي که تيم ميهمان موفق شد با ايجاد يک ران عجيب 30-7 شانزده امتياز پيش بيوفتد. درخشش گسول و گرين اختلاف دو رقمي را در پايان نيمه يک رقمي کرد تا اين کوارتر با نتيجه 19-32 به سود اورلاندو به پايان برسد.
تورنتو نيمه دوم را بسيار خوب آغاز کرد و موفق شد با درخشش کواي لنارد و عملکرد خوب و دفاع تيمي خود در دقايق آغازين کوارتر سوم ضمن جبران اختلاف نيمه اول از حريف پيش بيوفتد. امتياز آوري هاي فورنيه و اگوستين اورلاندو را در بازي نگه داشت تا اين کوارتر با نتيجه 27-18 به سود رپترز به پايان برسد. کوارتر چهارم اين ديدار با يک امتياز برتري به سود تورنتو آغاز شد. در حالي که بازي پاياپاي دنبال ميشد ورود لنارد به زمين با پيش افتادن رپترز همراه شد اما باز هم اورلاندو تسليم نشد و با درخشش وچويچ و ايزک موفق شد از ميزبان پيش بيوفتد. باز هم اين کواي لنارد بود که ضمن جبران اختلاف تورنتو را پيش انداخت اما سه امتيازي اگوستين در فاصله 5 ثانيه مانده به پايان کار تورنتو را تمام کرد تا اورلاندو از اين ديدار خارج از خانه دست پر از زمين خارج شود.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گلدن استيت لس آنجلس کليپرز استفن کري تورنتو رپترز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون