Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حاجیان فرماندار شادگان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با افزایش دبی رودخانه کارون، روستای ابوالشلوگ از بخش مرکزی شادگان مورد تهدید قرار گرفت و با هدایت سیلاب کارون از طریق نهر بحره و شکستگی سیل بند دهستان دریسیه سیلاب تاکنون وارد 6 روستای شادگان شده است.

فرماندار شادگان گفت: تیم های امداد و همچنین بخشداری مرکزی شادگان در حال تقویت و ایجاد سیل بندهای جدید در روستای ابوالشلوگ هستند تا مانع ورود آب به این روستا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیلاب خوزستان شادگان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی روز دوشنبه در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دستفروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر