Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:34:45 GMT

گازگرفتگی عجیب شرکت کنندگان مراسم ختم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۶۳۱

گازگرفتگی عجیب شرکت کنندگان مراسم ختم

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس همپا گفت : این حادثه شب گذشته در بین شرکت کنندگان مراسم ختم در قسمت بانوان مسجد روستای دلسم بخش کجور رخ داد.

وی گفت که هشت نفر اعم از دختر و زن از سن پنج تا 65 سال با داشتن علائم گاز گرفتگی همچون سردرد ، سرگیجه ، تهوع ، تاری دید ، خواب آلودگی شدید و تنگی نفس دچارمسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بخشداری کجور افزود : این هشت نفر ابتدا برای درمان به مرکز درمان بستر شهر پول بخش کجور و سپس به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند.

معاون فرماندار نوشهر گفت : خوشبختانه پس از انجام اقدامات درمانی پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هم اکنون تمامی این هشت خانم از بیمارستان مرخص شدند.

همپا افزود : بر اساس بررسی های انجام شده این حادثه به خاطر عدم نصب صحیح لوله بخاری گازی در قسمت زنان مسجد روستای دلسم به وقوع پیوست.

مسمومیت با مونواکسید کربن یا گازگرفتگی مسمومیتی است که به خاطر تنفس گاز خطرناک کربن مونوکسید ایجاد می‌شود این مسمومیت به وسیلهٔ انواع وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن، پیک نیک و حتی زغال ایجاد می‌شود.

بخش تاریخی و کوهستانی کجور با برخورداری از 68 روستا و دستکم 12هزارنفر جمعیت ثابت و 25 هزار نفر جمعیت متغییر در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر قراردارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خواب آلودگی زنان شهید بهشتی فرماندار گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 یک خودروی آبپاش ضدشورش یگان ویژه در رژه روز ارتش در مشهد ناگهان حاضرین در جایگاه ویژه مراسم را آبپاشی کرد. هنوز علت این اتفاق مشخص نشده است. گفته شده به دلیل فشار آب، به دوربین بعضی از عکاسان حاضر در مراسم آسیب رسیده است. این لحظات عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان