Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد جمشیدی گفت: در پی وقوع سیلاب های اخیر در استان 800 کیلومتر از راه های استان دچار خسارت، رانش، از بین رفتن شانه و خسارت شد.

وی ادامه داد: همچنین 412 پل کوچک نیز دچار آسیب شد که راهداران برای جبران این خسارت ها بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.

جمشیدی تصریح کرد: بیشترین میزان خسارت به راه های استان به ترتیب در شهرستانهای کوهرنگ، لردگان، اردل، فارسان، کیار و شهرکرد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از ریزش برداری یک هزار مقطع در استان خبر داد و گفت: در حین بارش های سیل آسا در استان 20 کیلومتر پاکسازی بهمن، 32 کیلومتر اصلاح نشست محورها، 83 مورد کمک به رفع آبگرفتگی شهرها و روستاها و امدادرسانی به یک هزار و 200 خودروی گرفتار در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت.

جمشیدی خاطر نشان کرد: هم اینک نیز سه اکیپ راهداری چهارمحال و بختیاری در مناطق سیلزده استان لرستان مشغول امدادرسانی و خدمات رسانی هستند.

چهارمحال و بختیاری در موج های سه گانه بارشی فروردین ماه امسال به دلیل وقوع سیلاب 6 هزار میلیارد ریال خسارت دید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده چهارمحال و بختیاری حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین

سرپرست جمعیت هلال‌احمر قاین از امدادرسانی نجاتگران این شهرستان به متأثرین از سیل و آبگرفتگی شب گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین اصغری اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان قاین و به ویژه در روستای روم، چهار باب منزل مسکونی و یک کارگاه زرشک دچار خسارت شد.

وی افزود: طی تماس مرکز کنترل هماهنگی عملیات بلافاصله یک تیم از پایگاه سه راهی روم و یک تیم پشتیبان از شعبه به محل اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قائن بیان کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده آبگرفتگی یک باب منزل، تخلیه و سه منزل و یک کارگاه زرشک نیز ارزیابی شدند‌.

اصغری ادامه داد: شش نفر از پرسنل جمعیت با تجهیزاتی شامل دو دستگاه لجن‌کش، بیل، چکمه و سرهمی سیلاب در محل حادثه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه خسارت جانی نداشته و فقط منازل از نظر مالی دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰ میلیاردریالی سیلاب به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال مفهوم خطر سبقت غیرمجاز به رانندگان در پویش چشم به راهیم
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • سیل آب شرب ۳روستا در پلدختر را قطع کرد
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی