Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « محمد قاسمی‌پور » روز یکشنبه در آیین رونمایی از کتاب « دعا کن کم نیارم» در اراک افزود: تهیه مجموعه خاطرات و دست نوشته های شهدا از جمله راهکارهای آشنایی هرچه بیشتر نسل سوم و چهارم جامعه با سیره، روش و زندگی شهدا است.
وی ادامه داد: بیشترین اتفاقات سرنوشت ساز برای کشور در 40 سال اخیر رخ داده که باید با انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زمینه رفع برخی گسست ها در جامعه بر طرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور، نبود فرهنگ کتابخوانی را از جمله عوامل وجود گسست در بین نسل های کشور دانست و گفت: با تهیه کتاب ها و مجموعه های فاخر از شهدا، ایثارگران و جانبازان و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه می توان زمینه رفع این گسست ها را فراهم کرد.
استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: کتاب « دعا کن کم نیارم» خاطرات یکی از هزاران شهید این استان است که دانش آموزان و نسل جوان جامعه با خواندن آن با سیره و روش زندگی شهدای والامقام آشنا می شوند.
سید « علی آقازاده » افزود: ملت ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد به دلیل ارادتی خاصی که به شهدا دارند همواره در آیین هایی که به نام شهدای والامقام مزین می شود، پرشور و مشتاقانه حضور می یابند.
وی ادامه داد: نیاز است مسئولان از این ظرفیت مردمی در کشور بهره مند شده و سعی و تلاش برای رفع مشکلات جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.
در پایان این نشست با حضور مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور، استاندار و برخی مدیران استانی استان مرکزی از کتاب « دعاکن کم نیارم» با محوریت خاطرات شهید والا مقام« عباس نجفی » رونمایی شد.
استان مرکزی بیش از شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
1955/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مرکزی ترویج فرهنگ جامعه فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی و اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دیدار با محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخشنامه و آیین‌نامه‌های دقیق، ساختار خوب، کارکنان و اعضای هیئت علمی توانمند از دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی پویا و قانونمند ساخته که با توجه به رعایت قوانین کمترین معضلات را در آن شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک مفهوم مهم در جامعه علم و فناوری دارای اهمیت بالایی است و این فعالیت‌ها نه‌تنها به توسعه علم و فناوری کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان متذکر شد: یکی از دستاورد‌های دانش‌بنیانی از زیست‌بوم علم و فناوری کشور است و این دستاورد نشان‌دهنده توانایی دانش‌بنیان‌ها در تجهیزات پیشرفته و مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.

افشاری متذکر شد: همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بر پایه نوآوری و دانش‌افزایی سریع عمل و با تجاری‌سازی محصولات خود به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند و می‌تواند در توسعه جامعه و اقتصاد کشور اثربخش باشد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راهی به جز حرکت به سوی کار و تولید نیست و با توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نیازمند تلاش‌های جدی و نهادینه‌سازی آن در جامعه هستیم، آموزش و ترویج مفاهیم کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌تواند نقش مهمی در توسعه این فرهنگ داشته باشد.

افشاری تأکید کرد: آموزش مهارت‌های کارآفرینی به جوانان و دانشجویان می‌تواند آینده‌ی کاری آنها را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در توسعه کشور، تلاش‌های جدی برای ترویج این فرهنگ و ایجاد محیط‌های حمایتی برای کارآفرینان در برنامه‌های ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد