Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار در ادامه روند صعودی خود با افزایش 881 واحدی به به کانال 196 هزارتایی رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشد 252 واحدی به 39 هزار و 112 واحد رسید،ارزش روز بازار امروز بیش از 751 هزار میلیارد تومان است.

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، نمادهای تاثیرگذار در رشد شاخص کل بورس شامل ومعادن، پارسان، رمپنا، شبندر، کچاد، بوده و نمادهای تاثیرگذار در کاهش شاخص بورس شامل فارس، فملی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمادهای بانک ملت، ایران خودرو، سایپا، بانک پاسارگاد، فولاد مبارکه اصفهان، گروه مپنا و ماشین‌سازی اراک  جز پربیننده‌ترین  نمادهای بورسی امروز بوده‌آند.

نکته جالب معاملات امروز کاهش 21 واحدی شاخص کل فرابورس بود که این کاهش برخلاف روزهای پیشین بوده و باعث شد تا شاخص کل فرابورس به رقم 2 هزار و 451 واحد برسد.

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشد شاخص فولاد مبارکه ملت ایران شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۲۸  فروردین) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شستا  سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، وبملت و فملی سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی روی پله ۷۲۳ هزار و ۱۶۶  واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین خودرو و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
اهرم، افران و یاقوت  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، وبملت ۲ و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۴۴، کارا و  پاداش بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، پاداش  و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس