Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی اصفهان با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور و در پی شکایت نمایندگان حقوقی 3 بانک از مدیران 3 شرکت تجاری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم و انجام تحقیقات گسترده مشخص شد، 6 نفر با ثبت قانونی 3 شرکت تجاری صادرات و واردات اقدام به اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ 967 میلیارد ریال کرده اند اما نه تنها هیچ‌گونه فعالیت تجاری انجام نداده‌اند بلکه پس از موعد مقرر از پرداخت بدهی خود نیز امتناع کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به اینکه عاملان اخذ تسهیلات بانکی متواری شده و نشانی‌های مندرج در مدارک ارائه شده به بانک و اداره ثبت شرکت ها تغییر یافته بود، به همین دلیل هیچ گونه ردی از آنها وجود نداشت.

سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: سرانجام پس از تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و انجام اقدامات علمی و تحقیقاتی گسترده، مخفیگاه های متهمان شناسایی و در 3 عملیات جداگانه تمامی متهمان این پرونده‌ها دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه، پلیس اجازه نا امنی و دستبرد به اموال بیت المال را به افراد فرصت طلب و سودجو نخواهد داد، گفت: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در نیروی انتظامی و تعامل گسترده دستگاه قضائی با این نیرو قطعاً مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور با شتاب بیشتری دنبال می شود و فضا برای این گونه افراد روز‌به‌روز نا امن خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان پس از دریافت گزارشی از انبار نگهداری نوشیدنی‌های قاچاق در یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت ، به محل مورد نظر اعزام و ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: صاحب ۳۵ ساله این کالای قاچاق با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست برای ریشه کن کردن قاچاق کالا با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه