Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@06:42:03 GMT

خطر در کمین ۷۰ واحد مسکونی ساخته شده در کال اسماعیل‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۲۸۴

خطر در کمین ۷۰ واحد مسکونی ساخته شده در کال اسماعیل‌آباد

رییس کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهدمقدس گفت: متاسفانه حدود ۷۰ واحد مسکونی به صورت غیرمجاز در داخل کال اسماعیل‌آباد ساخته شده که شهرداری تذکرات لازم را داده و امیدواریم با همکاری دستگاه های قضایی و اجرایی این مسیل‌ها باز شوند تا با خسارت جانی روبه‌رو نباشیم.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، صبح امروز اعضای کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد از کال های اسماعیل‌آباد، خیام، چهل‌بازه، زرکش، کشف و مسیل های واقع در منطقه دو شهرداری بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حاجیان شهری، رییس کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد در حاشیه این بازدید به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: خوشبختانه علی‌رغم اینکه آب با دبی زیاد در بستر این کال‌ها در جریان است ولی وضعیت عادی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران شهرداری در سطح شهر بسیار خوب عمل کرده و علاوه‌بر آن، آب و فاضلاب نیز در بخش هایی وظایف خود را به شکل مناسبی انجام داده است، گفت: مدیریت شهری مشهد براساس وظایف خود، نسبت به بازگشایی مسیل‌ها و رفع سدمعبر اقدام نموده تا مانع از خسارت‌های احتمالی شود.

رییس کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: براساس گزارش های دریافتی، حدود ۳۰ کیلومتر کال در منطقه دو شهرداری واقع شده که ۱۰.۴ کیلومتر داخل محدوده و ۲۰ کیلومتر نیز خارج از محدوده است.

حاجیان شهری افزود: ۲۵ درصد از مجموع ۱۰ کیلومتر کال موجود در داخل محدوده، نیازمند ایجاد دیواره و مقاوم‌سازی است که با پیش‌بینی بودجه هفت میلیاردی برای این موضوع، اقدامات خوبی انجام خواهد شد تا بدین‌ترتیب مانع از طغیان آب و ریزش جداره‌ها شویم.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد در ادامه صحبت های خود از شهروندان عزیز خواست تا هشدارها را جدی بگیرند و خاطرنشان کرد: متاسفانه حدود ۷۰ واحد مسکونی به صورت غیرمجاز در داخل کال اسماعیل‌آباد ساخته شده که شهرداری تذکرات لازم را داده و امیدواریم با همکاری دستگاه های قضایی و اجرایی این مسیل‌ها باز شوند تا با خسارت جانی روبرو نباشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارش باران ساماندهی مسیل ها سیل شوراي شهر مشهد شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم

  رییس کمیته امداد دزفول خوزستان گفت: خیر دزفولی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) حمایت از ۹۳۰ فرزند یتیم را به عهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد دزفول، یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

رییس کمیته امداد دزفول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکاران فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه قشرهای جامعه را شامل شود چرا که در این طرح می‌توان از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه حمایت کرد.

وی استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی را چشمگیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دزفول به صورت منظم از ۲ هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی، نفس کمیته امداد در این طرح را معرفی فرزندان یتیم و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها دانست و گفت: تمام وجوه واریزی خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

حداقل هر کودک یتیم ماهانه ۱۰ میلیون ریال برای تامین نیازهای اولیه زندگی مانند خوراک و پوشاک نیاز دارد و این در حالی است که سرانه واریزی خیران در طرح اکرام در دزفول چهار میلیون ریال است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک خیّر مدرسه ساز  درگذشت

دیگر خبرها

  • قدم در سرزمین باغ‌های بهشتی؛ خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی