Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- سازمان هواپيمايي کشوري اعلام کرد: همزمان با 29 فروردين ماه، به مناسبت برگزاري مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران پروازهاي فرودگاه امام(ره)، مهرآباد، پيام و فرودگاههاي اقماري در استان تهران به مدت 4.5 ساعت متوقف مي شوند.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا «رضا جعفرزاده » سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري افزود: براساس اطلاعيه هوانوردي (نوتام) که به همه شرکت هاي هوايي نيز ابلاغ شده، 29 فروردين از ساعت 7 تا 11 و 30 دقيقه هيچگونه پرواز مسافري و آموزشي از فرودگاه هاي مهرآباد، امام خميني(ره)، پيام و فرودگاه هاي اقماري استان تهران انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: پس از برگزاري مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، پروازها از سر گرفته خواهد شد.
جعفرزاده از هموطنان درخواست کرد: آخرين وضعيت پروازهاي خود را با شماره تلفن 199 اطلاعات فرودگاه مهرآباد و شماره 096330 فرودگاه امام(ره ) پيگيري نمايند.
سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري افزود: براساس اطلاعيه هوانوردي به شرکت هاي هواپيمايي اعلام شده که اين توقف چهار ساعت و 30 دقيقه اي را به اطلاع مسافران برسانند.
سالانه به مناسبت 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي، يگان هاي مختلف ارتش (زميني ، هوايي و دريايي ) برنامه هاي ويژه و رژه برگزار مي کنند.
اقتصام**2078** 1559
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند نظارت بر فعالیت  تمامی فرودگاه های کشور توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آغاز طرح های نوروزی ادامه دارد .

وی ادامه داد: ۹ فرودگاه بین المللی  و بزرگ کشور تا به امروز توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفتند و این نظارت تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمامی بازرسان در فرودگاه های کشور  حضور دارند و در صورت شکایت مسافران به آن‌ها رسیدگی می شود.

یازرلو همچنین از برقراری مرکز occ در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  بیان کرد: پایش همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اهداف مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد