Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:09:30 GMT

لیلا خالد: مسئله کردها مهم‌ترین معضل ترکیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۵۹۴

لیلا خالد: مسئله کردها مهم‌ترین معضل ترکیه است

مبارز فلسطینی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در استانبول بر ضرورت حل معضل کردهای ترکیه تاکید کرد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی Artı tv، لیلا خالد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین که به منظور سخنرانی در دومین کنفرانس صلح خاورمیانه به استانبول سفر کرده در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد: امروز٬ معضل کردها مهم‌ترین معضل ترکیه است و لازم است ترکیه بتواند بر اساس مبانی مهمی چون عدالت و دموکراسی٬ این معضل را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا خالد در ادامه گفت: در ترکیه بسیاری از سیاست‌مداران کُرد زندانی شده و تعداد قابل توجهی از آنان نیز دست به اعتصاب غذا زده‌اند. در فلسطین نیز زندانیان در شرایط دشواری به سر می‌برند.

وی در ادامه افزود: برای استقرار صلح و ثبات در خاورمیانه٬ لازم است مشکلات منطقه بر اساس راهکارهای گسترده و فراگیر بررسی و حل شوند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی

ایران خودرو اعلام کرد، پس از پایان تعطیلات نوروزی فراخوان متقاضیان پارس را ادامه خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در 27 اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال 1403 فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تناقض آشکار ترکیه در ادامه تجارت با رژیم اسراییل
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • خالد مشعل: مقاومت در وضعیت خوبی است
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • لحظات زد و خورد مرگبار کردها و ترک‌ها