Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:58:01 GMT

انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۷۰۸

انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید قبادی دانا طی حکمی ذوالفقار یزدان مهر را به عنوان معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس منصوب کرد.

در متن حکم یزدان مهر، آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به تأثیر و کارکردهای مثبت حاکمیت فرهنگ تعاون و مؤلفه اثرگذار وفاق اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه و مسئولیت اجتماعی نهادها، سازمان‌ها و مؤسسات پیشرو در روان سازی فرایندهای اجتماعی، تدوین و اجرای راهبردهای اساسی مشارکت پذیری، ترویج خیر جمعی، سازماندهی و کسب حداکثر مشارکت مردمی فعال و آگاهانه در جهت ارتقا رفاه و سلامت اجتماعی و توسعه پایدار کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر می‌کند.

لذا از شما انتظار دارم تمامی توان و تلاش خویش را در جهت یافتن سازوکارهای اجرایی جامع، مکفی و مطلوب در راستای تقویت و توسعه شبکه ارتباطی و حمایتی مردمی کارآمد برای انجام کارهای ماندگار، زود بازده و اثربخش مبتنی بر اهداف و برنامه‌های سازمان و در جهت حصول منافع نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه به کار گیرید.

یقیناً در این راستا بهره گیری از روش‌های حسنه در امور خیریه، توسعه و تقویت اعتماد عمومی و مردمی از طریق شفاف سازی فرایندهای انجام کار، نیازسنجی و اولویت بندی و نظارت بر نحوه هزینه کرد و مصرف کمک‌های نقدی و غیر نقدی بر اساس نیات واقفین و خیرین و با توجه به نیازهای جامعه هدف، تلاش در جهت تمرکز زدایی و توسعه واگذاری امور، بهره گیری از ظرفیت‌ها و راهکارهای قانونی در راستای روش مند نمودن و تسهیل گری فرایند صدور مجوزهای فعالیت برای مراکز غیردولتی و مؤسسات خیریه هم راستا با اهداف سازمان، برنامه ریزی پویا و سازنده به منظور شناسایی فرصتها، پتانسیل‌های موجود و انتقال تجارب موفق نهادها، مؤسسات و مراکز غیردولتی در داخل و خارج از کشور و بهره گیری از انگیزه‌های انسان دوستانه و داوطلبانه گروه‌های داوطلب خدمت مورد تاکید بوده و اهداف سازمان را در مهیا ساختن زمینه‌های توانمند سازی آحاد جامعه هدف از طریق کمک به تأمین مسکن، اشتغال پایدار و تأمین جهیزیه و ازدواج آسان معلولین و نیازمندان جامعه محقق خواهد ساخت.

کد خبر 4590515 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بهزیستی حکم انتصاب مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کارگروه اندیشه‌ورز تحقق شعار سال با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح دانشگاه و مدیران و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، بنیاد ملی نخبگان، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و سایر نهادها و دستگاه‌ها به میزبانی اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت برگزار شد.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین کارگروه هیأت اندیشه‌ورز که با حضور اساتید مطرح دانشگاه، نهادها و دستگاه‌های ذی ربط در حوزه کسب و کار و تولید برگزار شد، گفت: در پی اعلام شعار سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بخشنامه‌ای در ۸ بند جهت ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت بیشتر مردم در جهش تولید در حوزه‌های مختلف ثبتی صادر کرد که ۴ مورد آن مربوط به اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری است.

وی افزود: بر این اساس ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز به منظور تحقق شعار سال و هم اندیشی و ارائه راهکارهای مؤثر جهت حمایت‌های حقوقی و ثبتی از شرکت‌های تولیدی در حوزه ثبت شرکت‌ها در سال جدید آغاز به کار کرد.

مدیر کل ثبت شرکت‌ها عنوان کرد: در این نشست مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در کارگروه‌های علمی با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح دانشگاه و مدیران و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، بنیاد ملی نخبگان، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و سایر نهادها و دستگاه‌ها بررسی و جهت اجرا به رئیس سازمان ثبت ارائه شود.

نصیری گفت: سال گذشته در ۸ نشست کارگروه ستاد رفع موانع تولید، مصوبات خوبی صادر و عملی شد که در سال جاری نیز تلاش بر این است که فراتر از برنامه جلو رفته و به تولید و اشتغال کشور خود کمک کنیم.

فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با هدف تسهیل در تسریع حضور مردمی، ایجاد بخش حمایت‌های حقوقی و توجیهی برای تشکل‌های مردمی، رونمایی از سامانه جامع ثبت شرکت‌ها، حذف کاغذ و دفاتر، الکترونیکی شدن درخواست‌ها از ابتدای خردادماه، دیدار مستقیم با مردم به طور روزانه در این اداره کل و واحدهای ثبتی، ایجاد درگاه اختصاصی ارائه نظرات و پیشنهادات مردمی، حمایت‌های حقوقی ثبتی جهت سرمایه گذاری داخلی و خارجی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای حل واحدهای تولیدی، از مواردی بود که پس از جمع بندی نهایی برای طرح کلی اجرایی در راستای تحقق شعار سال به رئیس سازمان ثبت گزارش می‌شود.

کد خبر 6080159

دیگر خبرها

  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • شعار سال روشن‌کننده راه است
  • درآمدی بر حکمرانی مردمی؛ مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد