Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:35:45 GMT

راه‌اندازی پویش عیدی به همکلاسیان جهت کمک به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۸۴۲

راه‌اندازی پویش عیدی به همکلاسیان جهت کمک به سیل‌زدگان

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی از راه‌اندازی پویش «عیدی به همکلاسیان» توسط این سازمان در مدارس استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش هر دانش‌آموز به میزان دلخواه کمک‌های را به دانش آموزان سیل‌زده می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با دیار آفتاب با اشاره به اقدامات این سازمان برای کمک به دانش آموزان مناطق سیل‌زده گفت: با توجه به سیل اخیر که در برخی از مناطق کشور رخ داد، بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی جهت پشتیبانی و کمک به دانش آموزان سیل‌زده با چند طرح متنوع از همان ابتدای کار وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی اظهار کرد: در جهت انجام مأموریت‌هایی که استان مرکزی قبول کرده است ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط این سازمان در مدارس و مراکز تحت پوشش آغاز به کارکرد.

وی ادامه داد: پویش "عیدی به همکلاسیان" توسط این سازمان در مدارس استان راه‌اندازی و در حال اجرا است و در قالب این پویش هر دانش‌آموز به میزان دلخواه کمک‌های را به دانش آموزان سیل‌زده می‌کند.

غلامی به اجرای طرح پویش مهربانی در روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در استان اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف جمع‌آوری مایحتاج تحصیلی دانش آموزان سیل‌زده از قبیل لوازم‌التحریر، لباس، کیف و اسباب‌بازی برای کودکان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش‌وپرورش استان مقرر شد کلیه کمک‌های نقدی که از طریق صندوق‌های اهدای کمک مستقر در مدارس و پاکت‌هایی که به دانش آموزان داده‌شده به‌حساب مشترک ستاد بحران استان واریز شود.

وی با اشاره به کمک‌های غیر نقدی که برای استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان انجام‌شده است اضافه کرد: همچنین کمک‌های غیر نقدی که شامل پتو،غذای کنسرو شده، وسایل گرمایشی، لباس و امکانات دیگر جمع‌آوری‌شده به اداره آماد و پشتیبانی نواحی تحویل داده شد که به‌صورت روزانه به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شوند.

غلامی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده گفت: این سازمان در جهت کمک به مناطق سیل‌زده دو گروه جهادی ۱۰ نفره به پل‌دختر اعزام کرده است که بیشتر به شهرستان‌های پل‌دختر، دره شهر و شوش اعزام‌شده و سعی بر این است گروه‌های اعزامی طی روزهای آینده بیشتر شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی کمک به دانش آموزان سیل‌زده به جهت نزدیکی امتحانات را لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی

پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

????این پویش در راستای عملی شدن ماده ۳ آیین نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی راه اندازی شده است و تا ۲۱ تیرماه، روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش