Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ايجاد مخازن ذخيره آب بر سر راه آبريزهاي کشور و ذخيره بارش ها و آب هاي روان حاصل از آن مي تواند بسياري از مشکلات کشور را برطرف سازد و حتي از وقوع سيل جلوگيري کند.

به گزارش ايرنا؛ آيت الله `مصطفي علما` روز يکشنبه در نشست با اعضاي شوراي هماهنگي صنعت آب و برق استان کرمانشاه، اظهار داشت: يکي از مشکلات کشورمان کمبود ذخاير آب است و نبايد در چنين شرايطي اجازه دهيم در سال هاي پر بارش اين حجم از آب کشور هدر برود و حتي به تهديد عليه مردم تبديل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: البته در جريان سيل اخير مسئولان استان کرمانشاه زحمات بسياري کشيدند که جاي تقدير دارد چرا که با وجود بارش هاي شديد و ورود آب هاي فراوان به استان بهترين مديريت انجام شد و کمترين مشکل ممکن براي مردم در اين استان ايجاد شد.
وي گفت: از ابتداي انقلاب تا به امروز نشان داده ايم که هر جا انقلابي باشيم و انقلابي عمل کنيم نتيجه مي گيريم و پيشرفت خواهيم کرد و در چنين فضايست که دشمنان هيچ غلطي نمي توانند بکنند.
وي افزود: تمام وحشت آمريکا نيز از همين روحيه انقلابي کشور است که با اقدام اخير خود عليه سپاه سعي کرده است پرچم دار فعاليت هاي انقلابي کشور را تحت فشار قرار دهد و اين را بدانيد که تا زماني که روحيه انقلابي و مديريت و کار انقلابي در کشور باشد آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.
همچنين رئيس شرکت آب منطقه اي، شرکت توزيع برق، شرکت هاي آب و فاضلاب روستايي و شهري، شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه کرمانشاه، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان نيز گزارش عملکرد شرکت هاي خود را در خصوص زلزله سال گذشته و سيل اخير کرمانشاه ارائه دادند.
3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی