Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بیش از ١٠٢ درصد افزایش روبرو شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنش‌های درگاه‌های همراه‌بانک در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩٦ از ١٠٢ درصد فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد تراکنش‎های صورت‌گرفته در اسفندماه سال‌گذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از ٢٠ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها ٣٠ درصد افزایش داشته است.
علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از ٥٨ درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، ٧٤ درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده ٧١ درصد افزایش داشته است.
در این میان ارائه خدمات متنوع بانکی توسط بیش از ٥ هزار و ١٠٠ خودپرداز این بانک در سراسر کشور به عنوان دومین بانک دارنده بیشترین خودپرداز در شبکه بانکی نیز، منشأ خدمات گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور است. خودپرداز سیار و ثابت بانک صادرات ایران در ارائه سریع و به‌موقع خدمات و همچنین تجمیع کمک‌های مردمی برای سیل فروردین‌ماه سال‌جاری کشور نقش محوری ایفا کردند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر گمرک لرستان گفت: در سال ۱۴۰۲ مقدار ۱۱۹ تن کالا به ارزش ۱۰۹ میلیون دلار از طریق گمرک استان لرستان به خارج از کشور صادر شده است که این حجم صادرات به لحاظ وزنی ۸۳ درصد و از نظر دلاری نیز ۱۵۴ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل افزایش داشته است.
حسن حسینی افزود: ۱۷ میلیون دلار واردات کالا از گمرک لرستان صورت گرفته لحاظ ارزش ۳۵ درصد افزایش داشته و بیشتر آن مربوط به واردات تجهیزات و ماشین آلات کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی استان بوده است.
وی با اشاره به درآمد ۹۰۸ میلیارد ریالی گمرک لرستان در سال جاری و افزایش ۱۸۴ درصدی آن نسبت به پارسال گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید گمرک استان اقدامات اساسی و کاربردی صورت داده که در طول دولت‌های گذشته تاکنون انجام نشده به نحوی که خدمت به فعالان اقتصادی، تجار و تولیدکنندگان بی نظیر بوده است.
حسینی گفت: عمده کالا‌های صادر شده از گمرک لرستان را گرانول پلی اتیلن سنگین و سبک، کامپاند پی وی سی، فرو سیلیسیم و میکرو سلیکا، روغن موتور، روغن دنده، روغن پایه، هیدرو کرین سبک و سنگین، حلال نفتی ۴۱۰، ضد یخ، کامپاند پلی اتیلن، کامپاند، شیر خشک صنعتی، شمش اسلب فولادی، لبنیات، کاتالیست پلی اتیلن، گونی، کربنات کلسیم، مایع سفید کننده و جرم گیر، دارو‌های دامی، مخمر نان، آهک، انواع داروی انسانی، کاشی، گوجه فرنگی گلخانه‌ای، میخ آهنی و سوزن دوخت، لوله درز دار، بیسکویت، کیسه نایلونی، خاک سیلیس، فرش ماشینی، خاک رنگی، خاک نسوز، کولر، پودر حشره کش خانگی، خمیر کاغذ، ماکارونی، سنگ، تجهیزات بچینگ و دستگاه تولید بتن با تمامی متعلقات، گیاه گل گاوزبان، انواع عود خوشبو کننده، پای مرغ و پنجه مرغ، سیلوی سیمان، کارتن خالی، پوکه معدنی، زغال صنعتی، میلگرد، کک متالوژی، سولفات سدیم، نبشی آهنی، پلاستیک بسته بندی، کک متالوژِی بوده است.
 وی یاد آور شد: عمده کشور‌های طرف معامله عراق، پاکستان، فدراسیون روسیه، ترکیه، امارات متحده عربی، ازبکستان، ترکمنستان، لهستان، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، هلند، گرجستان، افغانستان، عمان، قزاقستان، هند، صربستان، تیمور، قرقیزستان، چین، اتریش، سومالی، عمان، فرانسه، اسلوانی، ایتالیا، یمن، سوریه، سومالی است.

دیگر خبرها

  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • استقبال ۹۰ درصدی از کالابرگ الکترونیکی
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • افزایش حدود ۱۰۰ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی/ چرا خالص دارایی‌های خارجی بازارساز کاهش یافت؟