Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:07:05 GMT

۴۳ ایده اسباب بازی منتخب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۷۸۲

۴۳ ایده اسباب بازی منتخب شد

مهدی زاده گفت: طراحان و ایده پردازان ایرانی در حوزه اسباب بازی در پنج تا ۱۰ سال آینده خبر خوبی برای جهان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «آیدین مهدی زاده» عصر امروز یکشنبه 25 فروردین در نشست دومین رویداد ملی ایده آزاد در اسباب بازی که در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: مدت زمان زیادی است که مرکز سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون به دنبال این است که فعالان حوزه اسباب بازی را گرد هم جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه این سال ها به دنبال این گردهمایی بودیم که طراحان اسباب بازی کنار هم بنشینند، افرادی که دغدغه اسباب بازی و طراحی آن را دارند. کسانی که می خواهند وقت کامل برای طراحی اسباب بازی بگذارند باید شناسایی شوند.

 

دبیر ایده آزاد اسباب بازی اظهار داشت: انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی چند سال پیش ایجاد شد. طراحان و ایده پردازان ایرانی در حوزه اسباب بازی در پنج تا 10 سال آینده خبر خوبی برای جهان دارند. 123 ایده به دفتر ایده آزاد ارسال شد که از بین آنها با وسواس زیاد در نهایت 43 ایده منتخب شد. ما با این تحلیل جلو رفتیم که این ایده ها به مفهوم یک دانه قابلیت های لازم برای ارتقا را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه این گردهمایی نخستین هسته طراحان اسباب بازی در ایران است، تصریح کرد: 19 بهمن 1394 اولین رویداد ایده آزاد در اسباب بازی با کمک دانشگاه امیر کبیر و همکاری کانون برگزار شد. اگر می خواستیم ایده ها را تمام شده بررسی و داوری کنیم آنها بعدا قابل دفاع نبودند. مربیانی برای طراحان ایده در نظر گرفته شده است تا بتوانند از امروز تا 25 اردیبهشت ایده خود را ارتقا دهند. آنچه باعث انتخاب شما به عنوان ایده پرداز شد، شخص خودتان بودید نه طرح تان زیرا ایده پرداز دانه ای به عنوان ایده در ذهن خود دارد.

 

مهدی زاده خاطرنشان کرد: مرکز سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون امید ما برای صنعت اسباب بازی است. این مرکز تمام سعی خود را برای ارتقای اسباب بازی انجام داده است، هر جا احساس کرد که جامعه به عروسک نیاز دارد برای تولید عروسک تلاش کرد، اگر زمانی فکر کرد باید روی طرح ها سرمایه گذاری کند این کار را کرد، هر جا که فکر کرد می تواند با اقدامی صنعت اسباب بازی را تکان دهد از تلاش دریغ نکرد. ما با مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر آشنا شدیم که در صنعت اسباب بازی ورود پیدا کرده. این مرکز می تواند به ایده پردازان اسباب بازی کمک کند. همچنین مرکز رشد نیتروی دانشگاه علم و صنعت هم در زمینه طراحی اسباب بازی با ما همکاری می کند.

 

 

 

 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خسارت سیل سپاه نماز جمعه قرآن کریم خبرگزاری شبستان سیل خوزستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید تیم او نکات مثبت زیادی را مقابل شفیلدیونایتد به نمایش گذاشته است.

طرفداری | منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان تن هاخ بودند که موفق به پیروزی 4-2 در این مسابقه شدند. اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران در مورد برد شاگردانش صحبت کرد.

منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد؛ شلیک دیدنی کاپیتان، نجات‌بخش تن هاخ از یک فاجعه دیگر بازی مقابل شفیلدیونایتد

نکات مثبت زیادی امروز داشتیم. بعد از دو بار عقب افتادن، قدرت بازگشت بالایی از خودمان نشان دادیم. اما نکات منفی هم بود. خیلی ساده گل خوردیم که غیرقابل قبول است. باید از این موضوع درس بگیریم. اما از پیروزی خوشحالم.

وحشت؟ به هیچ وجه. ما در طول بازی آرامش خودمان را حفظ کردیم و به خلق موقعیت‌های گلزنی ادامه دادیم.

برونو فرناندز

او ثبات زیادی دارد و در حال حاضر هم در فرم بسیار ایده‌آلی قرار دارد.

پیشرفت در گلزنی

تعداد گل‌هایی که در حال حاضر به ثمر می‌رسانیم، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی است. اگر بتوانیم خط دفاعی‌مان را تقویت کنیم، مطمئناً ثبات بیشتری در عملکرد تیم شاهد خواهیم بود.

بازگشت مصدومان

فکر می‌کنم میسون مانت به بازی بعدی تیم می‌رسد.

بازی جذابی برای تماشاگران بود

این بازی برای تماشاگران بسیار جذاب بود: 4 گل و موقعیت‌های گلزنی فراوان. فکر می‌کنم تیم ما عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. می‌خواهیم فوتبال پویا و هجومی بازی کنیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم ببینیم. از زمستان امسال، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشته‌ایم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری