Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نهادها، سازمان‌ها و موسسات برای دریافت بن مشارکتی خرید کتاب از روز دوشنبه 26 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی و به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به ثبت‌نام بن مشارکتی در سی ودومین نمایشگاه بین‌‍المللی کتاب تهران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی برای آورده موسسات و نهادها بین 10 تا 25 درصد خواهد بود. بر این اساس، تمامی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و عمومی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و پژوهشی، کتابخانه‌ها، نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر، موسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی جهت تجهیز کتابخانه‌ها می‌توانند نسبت به دریافت بن مشارکتی اقدام کنند.
به گفته وی متقاضیان دریافت بن مشارکتی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت tibf.ir مراجعه کنند.

**جمع‌آوری کمک‌های فرهنگی به سیل‌زدگان در نمایشگاه کتاب تهران
مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از حضور شبکه مروجان کتابخوانی برای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگی به سیل زدگان در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
ابراهیم حیدری با اشاره به جمع‌آوری اقلام فرهنگی برای کمک به سیل‌زدگان گفت: شبکه مروجان کتابخوانی که یک نهاد مردمی است و بیش از یکهزار گروه و فعال فرهنگی در آن مشارکت دارند در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، اقلام فرهنگی را برای سیل‌زدگان جمع‌آوری خواهند کرد.
حیدری ادامه داد: با این برنامه‌ریزی افرادی که قصد کمک فرهنگی به سیل‌زدگان را دارند، می‌توانند در نمایشگاه کتاب تهران نسبت به این کار اقدام کنند.
مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره برنامه‌های این دفتر در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌ای برای «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در نظر گرفته شده است که به معرفی برنامه‌های خود می‌پردازند.
این عضو شوای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین افزود: یک روز از نمایشگاه به شهر یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران اختصاص دارد تا به معرفی برنامه‌های خود بپردازند.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9211**3009

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و ادب كتاب 98 خريد كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شده و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محلی برای رونق اقتصادی نشر