Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:27:40 GMT

شلیک پلیس، سارق حرفه ای را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۹۹۹

شلیک پلیس، سارق حرفه ای را راهی بیمارستان کرد

سرهنگ محمد معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی پاسگاه «ولاشجرد» در حال گشت زنی به خودروی سمندی که راننده آن به طرز ماهرانه ای سعی در اختفای خودروی از ماموران داشت مشکوک شدند.
وی اضافه کرد: ماموران به راننده خودرو دستور ایست دادند اما وی با بی توجهی به هشدار پلیس، با سرعت زیاد سعی در خروج از حوزه استحفاظی تویسرکان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: اطلاعات به دست آمده از منابع و مخبران موید این بود که سرنشینان این خودرو سارقان سیم کابل و برق هستند.
سرهنگ معصومی ادامه داد: تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان ادامه داشت و متهمان برای فرار از دست ماموران اقدام به پرتاب اشیای و موانع خطرناک در سطح جاده کردند.
وی تاکید کرد: این اقدام آنها خللی در تعقیب ایجاد نکرده و ماموران برای دستگیری سارقان دست به سلاح برده و چند تیر هوایی شلیک می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارقان بی توجه به اخطار پلیس با سرعت بالا قصد خروج از حوزه استحفاظی را داشتند که ماموران لاستیک خودرو را هدف قرار داده و با شلیک دقیق آنرا پنچر کردند.
سرهنگ معصومی اضافه کرد: متهمان با این وجود خودرو را متوقف نکرده همچنان قصد متواری شدن از دست پلیس را داشتند که به علت پست و بلندی جاده، شلیک پلیس به ناحیه سر راننده سواری سمند برخورد کرده و خودرو متوقف شد.
وی با بیان اینکه یکی از سارقان با استفاده از تاریکی هوا متواری شد گفت: 2 تن از سارقان غیر بومی دستگیر شدند که یکی از آنها توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو 100 متر سیم و کابل فشار قوی نمره 16 و تعداد زیادی انبر و قیچی سیم برق کشف کردند.
سرهنگ معصومی افزود: با توجه به اینکه لوازم کشف شده مخصوص سیم های فشار قوی است احتمال سرقت از سایر شهرها و استان ها نیز متصور است بنابراین تحقیقات ادامه یافته و دستگیری سارق متواری نیز در دستور کار است.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق بیمارستان خودرو سرقت فرمانده انتظامی شهرستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد