Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:04:46 GMT

ارتقای سواد سلامت یکی از اولویت‌های بیمه سلامت است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۱۵۹

ارتقای سواد سلامت یکی از اولویت‌های بیمه سلامت است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از اولویت‌های امسال بیمه سلامت، ارتقای سطح سواد سلامت جامعه است. باید دانش مردم ‏در حوزه سلامت افزایش پیدا کند، زیرا تغییر رفتار و اصلاح سبک زندگی می‌تواند منجر به سلامتی بیشتر و کاهش ‏هزینه‌های نظام سلامت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت: «طاهر موهبتی» در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران کل استانی بیمه سلامت افزود: در سال ۹۷ دشواری‌های ‏فراوانی وجود داشت، اما در عین حال گام‌های بزرگی در حوزه بیمه سلامت برداشته شد و همه اداره‌های کل استانی برای حل ‏مشکلات تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۹۸ نیز همچنان بر مواردی مانند مدیریت منابع و مصارف تاکید داریم.

 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت که در روزهای پایانی سال ۹۷ به اداره‌های کل استانی ابلاغ شد، شامل ‏ماموریت‌ها و اهداف سازمان بیمه سلامت برای سال ۹۸ است.‏

 

موهبتی ادامه داد: تعامل مناسب با انجمن‌های علمی پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای اجرای برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ‏بسیار اهمیت دارد. باید جلسه ها و نشست هاى كاربردى با انجمن‌های علمی پزشکی و اعضای سازمان‌های نظام پزشکی استان‌ها به طور مستمر برگزار و از نظرات كاربردى و خرد جمعى براى حل مشكلات استفاده ‏شود.‏

 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران نیز اظهار داشت: همواره محدودیت، خلاقیت به ‏همراه دارد و وجود این تحریم‌ها علیه مردم ایران باعث می‌شود که راه حل‌های مختلفی برای مشکلات ایجاد شده و پیشرفت حاصل ‏شود.‏

 

رئیس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: دفاتر پیشخوان دروازه يا ورودى ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید بسیار جدی ‏گرفته شوند و بر عملکرد این دفاتر نظارت شود. زيرا تكريم ارباب رجوع و احترام به بيمه شدگان يكى از اصول اوليه سازمان بيمه سلامت است و اين موارد بايد در دفاتر پيشخوان جدى گرفته شود.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه نماز جمعه سیل خوزستان خسارت سیل قرآن کریم سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طاهر موهبتی سواد سلامت بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی عصر دوشنبه به مناسبت هفته سلامت با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه سلامت جامعه از مهمترین دغدغه‌های دولت و مردم است، گفت: ما آمادگی داریم تا با تمام توان از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در جهت ارتقای سلامت مردم شهرستان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.

گفتنی است هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» از یکم لغایت هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6085892

دیگر خبرها

  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • مشارکت ۹ میلیون نفر در ارتقای سواد سلامت در کشور
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری
  • نمره مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها و منفی در ارتقای سلامت