Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:57:55 GMT

خدمت به زائران رضوی ظرفیت معنوی استان سمنان است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۱۷۷

خدمت به زائران رضوی ظرفیت معنوی استان سمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در دفتر خود با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید ویژه ای بر مهمان نوازی و تکریم مهمانان شده است، ابراز کرد: استان سمنان به دلیل موقعیتی که دارد، به میزبانی زائران حرمین را از قم و مشهد مقدس مفتخر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت به زائران رضوی ظرفیت معنوی استان سمنان است، افزود: خدمت به زائران رضوی صرفاً کار در صحن حرم مطهر نیست بلکه تسهیل شرایط سفر زائران نیز اجر خدمت گزاری به امام مهربانی‌ها دارد.

امام جمعه سمنان وی با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان سمنان، گفت: مردم استان سمنان نشان دادند که میزبانان خوبی برای زائران رضوی بودند.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مسافران نیاز به محبت دارند و در صورت خدمات رسانی شایسته اقامت بیشتری در استان خواهند داشت و مبلغ داشته‌ها و ظرفیت‌های استان می‌شوند.

مهدی جمال دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه با توجه به خدمات ارائه شده، استان سمنان امسال به مقصد سفر بسیاری از مسافران تبدیل شد، گفت: رشد ۳۷ درصدی اقامت مسافران نوروزی در هتل‌های استان سمنان یکی از نشانه‌های ارائه خدمات خوب به مسافران و زائران در نوروز ۹۸ است.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش و همچنین مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر نوروزی استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه، با اشاره به اسکان ۱۷۰ هزار نفر روز در تأسیسات زیر نظر آموزش و پرورش در ایام نوروز، افزود: اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان سمنان در نوروز امسال و در مقایسه با سال قبل ۳۵ درصد افزایش یافت.

کد خبر 4590627

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان نوروز 98 مهدی جمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی زائران و مجاوران در حرم رضوی در پی حمله تلافی جویانه ایران اسلامی به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  زائران و مجاوران در حرم مطهر امام رضا (ع) در پی این رویداد تحسین برانگیز ایران اسلامی با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل  و مرگ بر صهیونیست پرچم‌های فلسطین و ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردند و اقدام دلیر مردان مقاومت را  حمایت کردند.

حمله تلافی جویانه موشکی و پهبادی ایران اسلامی به اسرائیل به اسرائیل کودک کش، نه فقط دل خانواده‌های شهدا و مردم غزه  بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

دیگر خبرها

  • شعارهای حماسی زائران در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • فیلم/ خوشحالی زائران در حرم‌ رضوی در پی حمله ایران به اسرائیل
  • اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • شادی زائران و مجاوران در حرم رضوی در پی حمله تلافی جویانه ایران اسلامی به اسرائیل
  • عکس/تجمع زائران حرم رضوی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران