Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

پروازهای ویژه نوروز 98 هواپیمایی قشم از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فرودین ماه با انجام 979 پرواز داخلی و خارجی و جابه‌جایی 109 هزار 638 مسافر ادامه داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم، این شرکت در ماه‌های آخر سال با عملیاتی کردن و افزودن سه فروند هواپیما به ناوگان فعال پروازی خود در مجموع با 12 فروند هواپیما تعداد 109 هزار و 638 مسافر را در فرودگاه‌های داخلی و خارجی جابه‌جا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروازهای داخلی هواپیمایی قشم از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و سایر فرودگاه‌های کشور در مجموع، تعداد 569 پرواز منتج به جابه‌جایی 45 هزار و 907 مسافر و همچنین انجام پروازهای بین‌المللی هواپیمایی قشم از فرودگاه امام (ره) و سایر فرودگاه‌های خارجی نیز در مجموع تعداد 410 پرواز با جابه‌جایی 63 هزار و 731 مسافر است.

بنابر این گزارش، این شرکت در ایام نوروز با انجام روزانه حدود 50 پرواز داخلی و خارجی با ناوگان های ملکی خود شامل هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰، ایرباس ۳۲۰ ، فوکر ۱۰۰  و آر-جی در خدمت مسافرین نوروزی بوده است.

به طور میانگین ۷۴.۷۷ ٪ پروازهای شرکت هواپیمایی قشم در مسیرهای داخلی و خارجی ایام نوروز به موقع انجام شده  که با توجه به شرایط جوی و ترافیک فرودگاهی در ایام پر سفر، آمار قابل توجهی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایام نوروز روابط عمومی قشم نوروز هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 

 جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی‌شده هستند.

به گزارش «ز‌ی‌سان» به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پرواز‌های فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

 ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس