Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر مردم هنگام سوارشدن به اتوبوس یا قطار، در نگاه اول تمیزی صندلی و جایگاه خود را بررسی می‌کنند؛ ولی آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که صندلی‌های هواپیما نیز به اندازه کافی تمیز هستند؟ یکی از موارد نادری که پیش از سفر هوائی به ذهن کمتر کسی خطور می‌کند، نظافت صندلی قبل از نشستن با دستمال مرطوب است! آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که در مورد انباشت میکروب در الیاف صندلی توسط مسافران قبلی دچار نگرانی می‌شوید؟

یکی از موارد آماده‌سازی پیش از پرواز، نظافت داخل کابین هواپیما است و در این مورد، هر یک از خطوط هوائی در کلیه کشور‌های جهان دارای پروتکل ویژه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالت کلی، مسئولیت نظافت هواپیما از جمله جمع‌آوری زباله، جارو و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی به عهده خدمه پرواز یا پرسنل نگهداری هواپیما است. ولی اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که نسبت به نظافت صندلی پرواز خود وسواس دارید، باید به یاد داشته باشید که انتخاب زمان پرواز در طول روز یا حتی در طول ماه نیز در میزان تمیزی صندلی موثر است.

به عبارت دیگر، کلیه خطوط هوائی دارای برنامه‌ای مدون در دوره‌های زمانی مشخص برای نظافت داخلی و روزانه هواپیما‌های خود هستند و به‌طور متداول، کلیه صندلی‌ها در طول اقامت شبانه هواپیما در فرودگاه ضدعفونی و تمیز می‌شوند. بنابراین، در پرواز‌های صبحگاهی صندلی‌ها کاملا تمیز هستند! البته پاکسازی عمیق‌تر صندلی‌ها و کف نیز معمولا به‌صورت ماهانه انجام می‌گیرد که از وضع ظاهری می‌توان زمان انجام آن را حدس زد.

منبع: تابناک

انتهای پیام/

آیاصندلی‌های‎هواپیمابه‎اندازه‎کافی‎تمیزهستند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندلی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به‌گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس حملات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

کد خبر 6082315 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود