Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@02:22:43 GMT

ماجرای قطع درختان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۸۶۵

ماجرای قطع درختان چه بود؟

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد قطع چند درخت در ناحیه ۲ آموزش و پرورش مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش قدس آنلاین، در خبرهای فضای مجازی مشهدمقدس خبری مبنی بر قطع چند درخت توسط اداره ناحیه ۲ آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد آمده بود.

مهدی مجیدی‌فر؛ مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این زمینه اظهار داشت: اداره ناحیه ۲ آموزش و پرورش در مشهد، جنب یک ایستگاه در حال احداث قطار شهری در خیابان عنصری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد:  با توجه به اینکه اولویت خدمت‌رسانی به مردم است مجبور شدیم دیوار ساختمان را مقداری عقب‌تر بیاوریم که به فضای اداره اضافه شود؛ پشت دیوار چند درخت بود و با همکاری خود شهرداری، درختان مثمر کاج را به جای دیگری منتقل کردیم و چند درخت را  قطع کردیم و تمام مجوزهای لازم را از شهرداری مشهد نیز گرفتیم.

مجیدی فر گفت: در واقع در راستای همکاری آموزش و پرورش با شهرداری، قسمتی از محدوده ساختمان آموزش و پرورش ناحیه ٢ به دلیل گذشتن خط ٣ قطار شهری از این مکان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: به دلیل کاهش فضای پارکینگ این مجموعه، تصمیم گرفته شد محوطه پشتی این ساختمان با جا به جایی یک دیوار، گسترش یابد. از این رو، مجبور بودیم چند درخت را قطع و جابه جا کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش مشهد قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان با اشاره به اتفاق رخ داده در مراسم امروز چهارشنبه، رژه روز ارتش در مشهد اظهارکرد: این موضوع به دلیل نقص فنی در سیستم آب‌پاش یکی از خودروهای فراجا رخ داده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در رژه امروز ارتش در مشهد که کلیه نیروهای مسلح به نمایش تجهیزات خود پرداختند، در زمان رژه خودروهای فراجا، خودروی آب‌پاشی که قصد عبور از مقابل جایگاه را داشت با نقص فنی مخزن آب روبه‌رو می‌شود. در این زمان و بلافاصله بعد از فعال‌شدن دستگاه آب‌پاش، راهبر خودرو تلاش می‌کند تا آن را قطع کند که موفق می‌شود و به مسیر خود نیز ادامه می‌دهد.

سردار نگهبان افزود: در بسیاری از مانورها و رژه‌های نظامی این موضوعات ممکن است ناخواسته رخ دهد. در رژه امروز ارتش در مشهد نیز نیروی انسانی دخالتی نداشته است و هیچ گونه مشکلی نیز در برگزاری رژه روز ارتش به وجود نیامده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد