Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:43:37 GMT

بزرگداشت«سوم خرداد» برای ترویج فرهنگ ولایتمداری است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۱۰۱

بزرگداشت«سوم خرداد» برای ترویج فرهنگ ولایتمداری است

به گزارش خبرنگار مهر، علی خالقیان، ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است، ابراز کرد: باید برنامه‌های این روز به گونه‌ای تدوین شوند که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری به خصوص در بین نسل جوان جامعه اسلامی موفق عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوم خرداد به مثابه یک رویداد عظیم و همچنین الگویی از تصور خودباوری دینی و ملی است، ابراز کرد: بیش از ۳۶ میلیون نفر از جمعیت کشور را نسل جوان تشکیل می‌دهد و باید برای تقویت خودباوری دینی و ملی، ایستادگی در برابر مشکلات و روحیه جهادی و انقلابی در بین افراد این نسل برنامه ریزی داشته باشیم.

غباروبی گلزار شهدا

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان، گفت: برنامه‌های مختلفی در خصوص بزرگداشت سوم خرداد در استان در نظر گرفته شده و طی چند روز آینده این برنامه‌ها به دبیرخانه ستاد ارسال می‌شود که امیدواریم این برنامه‌ها با همراهی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان به خوبی برگزار شود.

خالقیان با بیان اینکه مراسم روز سوم خرداد ماه در سمنان مطابق سال‌های گذشته با آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: برای این روز رژه نیروهای مسلح و صبح گاه مشترک و… در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و همچنین اجرای برنامه‌های روایتگری به مناسبت بزرگداشت سوم‌خرداد در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز کرد: یکی از مسائلی که در اجرای برنامه‌ها نباید از آن غافل شد، محوریت قرار دادن جوانان است.

کد خبر 4590647

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان سمنان سوم خرداد سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی