Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:14:22 GMT

دستور تخلیه منازل مناطق در مسیر سیل کلات صادر شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۱۰۳

دستور تخلیه منازل مناطق در مسیر سیل کلات صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ناصری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بارش باران در کلات تداوم داشته و برای جلوگیری از خطرات احتمالی دستور تخلیه برخی مناطق این شهر که در مسیر سیل قرار دارند داده شده است.

وی افزود: برق بخش‌های از شهرستان کلات که از شب گذشته قطع شده بود به صورت کامل وصل شده و ترمیم خط لوله گاز نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلات تصریح کرد: بارش‌های روز گذشته موجب ایجاد خسارت به برخی مناطق کلات خصوصاً در محله دره خشت شده است.

ناصری تاکید کرد: امداد رسانی به سیل زدگان از شب گذشته آغاز شده و گروههای امدادی در کنار مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

وی گفت: تمام راه‌های ارتباطی کلات بازگشایی شده اما بارش باران در مسیرهای ارتباطی همچنان ادامه دارد.

فرماندار کلات تصریح کرد: به منظور ارزیابی آخرین وضعیت سیل زدگان و خدمت رسانی به آنها معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی به این شهر سفر کرده است.

کد خبر 4590698

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری املاکی به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان را پس گرفت | دریافت دستور قضائی برای تخلیه املاک واگذار شده است

به گزارش همشهری آنلاین، مقداد محتشم‌آرا رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران با بیان اینکه برآورد قیمتی ما از املاک بازگردانده شده به شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان است، گفت: پروژه میلاد قائم در منطقه ۱۰ آخرین ملکی بود که بازگردانده شد و مربوط به اسفندماه سال قبل است. پروژه چهلستون نیز پروژه‌ دیگری است که بازگردانده شد و عدد قابل توجهی داشت.

او ادامه داد: آنچه در بازپس‌گیری املاک برای ما اهمیت دارد، مواردی است که پیش از این رأی دادگاه به نفع بهره‌برداران صادر شد، سال‌ها در تملک بوده و بر اساس موضوع مورد توافق از آن استفاده نشده اما امروز آراء آن در دادگاه پیگیری و نقض می‌شود و به لیست املاک شهرداری بازمی‌گردد.

محتشم‌آرا با بیان اینکه برخی از این املاک ممکن است مشمول بند ۶ ماده ۵۵ باشند، تأکید کرد: برخی دیگر نیز ممکن است فرآیند قانونی را طی نکرده باشند و برداشت این است که در موضوع مورد توافق، مصرف نمی‌شود و باید بازگردانده شوند.

او با اعلام اینکه تعدادی ملک بازگردانده شده و تعدادی دیگر نیز در دست اقدام است، یادآور شد: برای تعدادی از املاک دستور قضایی گرفتیم و در مرحله تخلیه هستند. مبنای ما بر این است که املاک واگذار شده موضوع مصرفی درستی داشته باشد و فرایند قانونی خود را طی کرده باشد. وقتی ببینیم خلاف قانون عمل شده، برخورد می‌کنیم.

رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران با بیان اینکه لیست املاک واگذار شده در فواصل زمانی مختلف با همراهی معاونت اجتماعی شهرداری بروزرسانی و موارد مصرف کنونی آنها تعیین می‌شود، تأکید کرد: بازپس‌گیری املاک شهرداری تهران وظیفه روزانه ماست و دائماً در حال پیگیری است.

او افزود: یکی از این اموال بازگشته در منطقه ۱۷ قرار داشت که در گذشته رأی دادگاه به نفع شخص صادر شده بود که بر اساس پیگیری‌ها رأی دادگاه نقض و ملک بازگردانده شد. قرار بر این است که یکی از بزرگترین مراکز ورزشی و رایانه‌ای به زودی در این ملک راه‌اندازی شود. مسیر بررسی پرونده‌ها ادامه دارد و علاوه بر فعالیت‌های روزمره دفاع و صیانت از املاک و بررسی پرونده‌های گذشته به تدریج انجام می‌شود.

کد خبر 843792 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهرداری شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • مردم از قرارگیری در مسیر‌های سیل‌خیز خودداری کنند
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • بازگشایی مسیر آب به ورودی سدهای مشهد ضروری است
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد
  • بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی شد
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها
  • شهرداری املاکی به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان را پس گرفت | دریافت دستور قضائی برای تخلیه املاک واگذار شده است