Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره ذوب آهن تأکید کرد که نظر اعضا روی ابقای منصوریان است.

طرفداری- احمد جمشیدی، سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در رابطه با شایعه ممنوع‌المصاحبه بودن سعید آذری اظهار داشت هیأت مدیره روز گذشته تصمیم گرفت با توجه به مشغله کاری و این‌که ترجیح می‌دهند که آقای آذری زمان بیشتری برای رسیدن به کارهای کلان باشگاه و مسائل زیر بنایی باشگاه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بر شایعه بودن خبر ممنوع المصاحبه بودن آذری تاکید کرد و گفت:

تصمیم هیات‌مدیره در جهت کاهش مشغله‌های وی بوده و هیچ اختلافی در این زمینه وجود ندارد.

احمد جمشیدی، سخنگوی هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد:

هیأت مدیره روز گذشته تصمیم گرفت با توجه به مشغله کاری و این‌که ترجیح می‌دهند که آقای آذری زمان بیشتری برای رسیدن به کارهای کلان باشگاه و مسائل زیر بنایی باشگاه داشته باشد فردی از هیأت‌مدیره را به‌عنوان سخنگو معرفی کنند چرا که آذری کمتر فرصت مصاحبه و ارتباط با رسانه‌ها را داشت. با توجه به حضور فیزیکی بیشتر بنده در باشگاه و ارتباطات بیشتری که وجود دارد این تصمیم گرفته شد و هیچ دلیلی مبنی بر ایجاد مشکل بین ایشان و هیأت‌مدیره باشگاه و کارخانه نیست.

به نقل از ایسنا، وی افزود:

آذری به‌عنوان مدیرعامل در حال فعالیت‌های روزانه خود است و به کار خود ادامه می‌دهد. اعضای هیأت مدیره هم در جهت هم‌مسیر بودن و هم‌جهت بودن برای پیشبرد برنامه‌های باشگاه در کنار ایشان هستند.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به پیروزی ذوب‌آهن در بازی روز گذشته در مقابل پیکان گفت:

در لیگ برتر با بردی که روز گذشته داشتیم ۴ پله صعود کردیم و حتی می‌توانیم این رتبه را تا جایگاه ششم نیز بهبود دهیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم نسبت به دو تیم دیگر ایرانی امتیاز بهتری داریم و حدود ۸۰ درصد احتمال صعود داریم. با توجه به بازی‌های خانگی که داریم، می‌توانیم بیشتر امیدوار به صعود از این گروه باشیم.

جمشیدی در خصوص بازدید امروز (یکشنبه) صبح از ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد:

خوشبختانه ورزشگاه فولادشهر از جمله ورزشگاه‌های خوب و نمونه کشور است و امکانات خوبی دارد. اگر بازدید می‌شود به این منظور است که اگر مشکل کوچکی هم هست رفع شود. با تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه، بخشی از ورزشگاه که سکو نداشت پیگیر هستیم که درست شود و حدود ۴۰ درصد آن انجام‌شده و به‌طور قطع برای فصل آینده آماده می‌شود.

وی افزود:

در ارتباط با سهم تماشاگران پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن بعد از جلسه شورای تأمین استان و تصمیمی که گرفته می‌شود برنامه‌ریزی و طبق تصمیمات گرفته‌شده رفتار خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد:

در خصوص بلیت‌فروشی هم خوشبختانه ما در این زمینه مشکلی نداریم و همیشه بلیت بازی‌ها به‌خوبی انجام شده است.

وی در خصوص تقویت تیم برای ادامه بازی‌های آسیایی اظهار کرد:

به گفته خود منصوریان که در حال حاضر بیش از ۲۰ بازیکن خوب و آماده دارد و برای چیدن ترکیب تیم دچار مشکل می‌شود، بازیکنان خوبی داریم ولی اگر تشخیص سرمربی برای تقویت تیم، گرفتن بازیکنان جدید باشد حتماً این کار را انجام می‌دهیم.

وی با تأیید این مساله که باشگاه و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از منصوریان درخواست برنامه‌های فصل بعد را داشتند، افزود:

چند روز پیش آذری از وی برنامه‌های فصل آینده را خواستار شدند. به ویژه وضعیت تیم برای ادامه در لیگ قهرمانان آسیا که امیدواریم بتوانیم مسیر موفقیتی که با ایشان داریم را ادامه دهیم. دید و نظر ما این است که ان‌شاءالله با وضعیت فعلی بتوانیم به فینال برسیم و نتایج بهتری بگیریم.

جمشیدی همچنین در خصوص ادامه همکاری با منصوریان گفت:

وقتی کسی خوب کار کند، ایجاد تغییرات درست نیست. منصوریان از روزی که آمد تیم نسبت به روز قبل بهتر شده، تمام بازیکنان با نیروی خوب و جنگندگی بیشتر در حال تمرین و بازی هستند و از نظر فنی هم خیلی نسبت به نیم‌فصل رشد کرده‌اند و طبیعتاً وقتی مربی و کادری خوب کار می‌کند باشگاه و هیأت مدیره - که خود ورزشی هستند - دست به تغییر نمی‌زنند و امید به تقویت تیم دارند. امیدوارم بتوانیم با تعاملی که داریم به همکاری خود ادامه دهیم.

وی افزود:

بودجه سال ۹۸ باشگاه نیز مشخص‌شده و در حال بررسی است که اصلاحیه آن طی دو روز آینده زده خواهد شد و بعد برای هیأت مدیره و مدیرعامل کارخانه ارسال می‌شود که حدود یک ماهی نیز برای تصویب نیاز به زمان دارد. نمی‌توان گفت افزایش بودجه دقیقاً چقدر است اما افزایش خوبی داریم و قابل‌توجه است. تمام رشته‌های سال گذشته را تقویت می‌کنیم. رشته‌های زیرمجموعه باشگاه کم نخواهد شد بلکه با نگاه مثبتی که باشگاه و هیأت مدیره دارند علاوه بر تقویت تمام رشته‌ها ممکن است یک یا دو رشته نیز اضافه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: مدیران باشگاه‌ها و مدارس والیبال نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، پیمان مدرس ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ با تاکید بر الزام باشگاه‌ها و مدارس والیبال در استان به اخذ مجوز فعالیت از هیئت والیبال استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل ثبت نام و شروع فعالیت باشگاه‌ها و مدارس والیبال در سطح استان، موسسین این مدارس مجوز لازم جهت فعالیت در مدرسه والیبال را از هیأت والیبال استان اردبیل اخذ کنند.

وی افزود: از رؤسای محترم هیأت‌های والیبال شهرستان‌های استان اردبیل نیز در خصوص همکاری با صدور مجوزهای مورد نیاز برای مدارس والیبال و نظارت کامل بر عملکرد آنها دعوت بعمل می‌آید.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از آغاز بازدید از مدارس و باشگاه‌های والیبال استان از نیمه دوم تیرماه خبر داد افزود: اعضای هیأت والیبال استان اردبیل در راستای ساماندهی باشگاه‌ها و مدارس والیبال استان و ایجاد محیطی سالم و امن برای علاقمندان به این رشته ورزشی از کلیه باشگاه‌های والیبال استان بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز این بازرسی‌ها از نیمه دوم تیرماه سالجاری اظهار کرد: از فعالیت باشگاه‌ها و مدارس فاقد مجوز از اداره ورزش و جوانان و تاییدیه فنی از هیأت استان جلوگیری خواهد شد بنابراین مدارس والیبال با ارائه درخواست کتبی و تاییدیه از هیأت والیبال شهرستان مربوطه نسبت به اخذ مجوز فعالیت از هیأت والیبال استان اقدام فرمایند.

کد خبر 745226

دیگر خبرها

  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران