Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام از کمک‌های ارسالی مردم آذربایجان‌غربی به سیل‌زدگان این استان تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در جریان بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از مناطق سیل‌زده ایلام، با قدردانی از کمک های مردم آذربایجان غربی به سیل زدگان این استان، اظهار داشت: باید دست و پای این مردم را بوسید که علی رغم تمام مشکلات و دردهایی دارند اینقدر قدرشناس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: به همه خانواده‌های سیل زده بخش ماژین باید جیره خشک ۱۵ روز اهدا شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات مناطق سیل زده برنامه‌ریزی کرده ایم که انشاءالله مرحله به مرحله و بر حسب اولویت اجرایی می شود.

استاندار ایلام، اظهار کرد: در اولین روزهای سیل که به اتفاق فرمانده هوا فضای سپاه به میان این مردم بزرگ رفتیم اول از همه بجای مطالبه گری نیازهای خود در حمایت از نظام شعار دادند و به گرمی از ما استقبال کردند.

گفتنی است؛ کمک به مردم سیل زده این منطقه توسط موکب اعزامی از آذربایجان غربی با همکاری سپاه و بخشداری ماژین انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با تأکید بر آگاهی دقیق از مشکلات جامعه ایثارگری و حل به موقع آن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند و توجه به مطالبات آنان ضروری است.

علی رزازی، با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، افزود: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

رزازی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، گفت: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

وی، اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران افزود: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهمتری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

رزازی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی همواره بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری تأکید دارد، اظهارکرد: در آذربایجان‌غربی از نخستین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرارگرفته و استاندار در سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت