Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از ارزیابی مقالات دوازدهمین همایش پژوهش های قرآنی در ۲ سطح علمی ترویجی و علمی پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «رضا امانی» در دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی که از صبح امروز (یکشنبه ۲۵ فروردین) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم در حال برگزاری است، درباره محور برگزاری این همایش بین‌المللی گفت: عنوان این دوره از همایش «قرآن کریم و ایمان به وعده‌های الهی» نامگذاری شده بود که سال گذشته و در دوره قبل، از پوستر این دوره از همایش رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم افزود: تا پایان مهلت مقرر برای دریافت مقالات این دوره قریب به 700 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این میان ۳۶ مقاله از محققانی از کشور‌های عراق، پاکستان، عمان، لبنان، سوریه، تایلند و تونس دریافت شد و تعدادی از مقالات امروز در همایش همراه با ارائه سه مقاله برتر داخلی ارائه می‌شود.


وی با بیان این که امسال مسئولیت کمیته ارزیابی مقالات به دانشکده علوم قرآنی آمل واگذار شد، ادامه داد: امسال ارزیابی مقالات در چند مرحله و در 2 سطح علمی ترویجی و علمی پژوهشی انجام شد.


امانی بیان داشت: در مراسم اختتامیه همایش از 3 مقاله برتر بخش داخلی و 3 مقاله برتر بخش خارجی تجلیل می شود.


گفتنی است، مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی پزوهش های قرآنی ساعت 18 تا 20 امروز 25 فروردین ماه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه پاسداران خسارت سیل سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه نماز جمعه قرآن کریم سیل خوزستان همایش پژوهش های قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ محمدرضا بهرامی گفت: کارگاه آموزشی یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) به منظور برگزاری المپیاد آماده مرحله استانی تیم‌های برتر هر شهرستان، در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان، ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده و توانمند و برخوردار از مهارت‌های گروهی را از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه بیان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به آیتم‌های عمومی و سرفصل‌های تخصصی المپیاد آماده گفت: پناه‌گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق، حمل مصدوم (گروهی)، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی ریوی، خونریزی، پانسمان بانداژ، شکستگی و آتل بندی و اسکان اضطراری، بررسی و تحلیل فرم‌های داوری و نحوه آزمون کتبی از مباحث آموزشی عمومی و تخصصی المپیاد آماده با تدریس ۲۵ مربی است که فراگیران به صورت گروهی در این کارگاه تمرین کردند.

دیگر خبرها

  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت