Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:43:30 GMT

مسابقات بین المللی قرآن بانوان در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۲۹۲

مسابقات بین المللی قرآن بانوان در ایستگاه پایانی

سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان عصر امروز با معرفی برترین ها در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان نمایندگانی از ۲۶ کشور جهان طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ فروردین ماه با یکدیگر رقابت کردند که نهایتاً در بخش دانش آموزی نمایندگانی ایران، ترکیه، اردن، الجزایر و تانیزانیا و در بخش بزرگسالان نمایندگان ایران، لبنان، اندونزی، افغانستان، عراق و الجزایر به فینال راه یافتند که از این میان در هر دو بخش سه نفر نخست در آیین اختتامیه معرفی و تقدیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور هیئت داوران زبده و ممتاز از کشورهای مختلف، برنامه های جانبی همچون نشست ها و بازدیدها از وجوه امتیاز این دوره از رقابت ها بوده است.

پایان پیام/551

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه پاسداران خسارت سیل سیل سپاه نماز جمعه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم سیل خوزستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد