Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:53:53 GMT

مدافعان استقلال جلوتر و بالاتر از کی روش (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۳۹۱

استنلی کی روش در نیم فصل دوم نمایش خوبی در گلزنی نداشته و همین موضوع می تواند یکی از دلایل افت سپاهان باشد.

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش اگرچه در نیم فصل اول هم شروع خوبی نداشت و تا وقت های اضافی دیدار هفته ششم برابر پارس جنوبی جم گلزنی نکرد ولی در روند بازی های سپاهان تاثیر مستقیم و بسزایی داشت و از هفته ششم به بعد هم نمایشی خیره کننده داشت که مهاجم بلندقامت برزیلی را تا آستانه شکست رکورد ساسان انصاری که گلزنی در هفت دیدار پیاپی لیگ برتر بود، پیش برد، اما به یکباره این روند مثبت قطع شد و هنوز مهاجم 193 سانتی متری سپاهان نتوانسته به شرایط خوب گذشته بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته که 4 جلسه محرومیت هم در این افت بی تاثیر نبوده؛ کی روش به دلیل اتفاقات دیدار برابر ماشین سازی و دریافت کارت زرد، برای اولین مرتبه از حضور در ترکیب طلایی پوشان جاماند. در دیدار برابر پرسپولیس کی روش بار دیگر به ترکیب بازگشت؛ با این حال موفق به گلزنی نشد، اما ارسال کننده پاس تنها گل بازی بود.

 

اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس بار دیگر محرومیت را برای کی روش به همراه داشت؛ اما این مرتبه مهاجم تنومند سپاهان دو جلسه از همراهی تیمش کنار گذاشته شد تا مهاجم 12 گله سپاهان که عادت به نیمکت نشینی در تیم های امیرقلعه نویی ندارد، برای سومین مرتبه طی فصل از ترکیب دور بماند.

 

دیدار برابر سپیدرود با بازگشت او و گلزنی اش در پیروزی 3 بر صفر همراه بود و در ادامه هم او زننده تک گل پیروزی بخش تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان بود؛ با این حال کی روش در دو دیدار برابر شاگردان مرزبان و علیرضا منصوریان دو پنالتی سرنوشت ساز از دست داد و برخلاف دیدار رفت برابر استقلال که در آزادی گلزنی کرده بود، در نقش جهان ناکام بود؛ به این موارد محرومیت او از دیدار برابر نساجی مازندران را هم اضافه کنید تا متوجه یکی از دلایل افت سپاهان در نیم فصل دوم بشوید. کی روش روندی فوق العاده طی نیم فصل اول داشت ولی این روزها شرایط خوبی ندارد.


در دیدار برابر استقلال شفر برنامه ویژه ای برای جلوگیری از گلزنی کی روش با شناسایی نقاط قوت او گرفته بود و همانطور که در تصاویر هم مشخص است، چندین بازیکن همواره اطراف مهاجم برزیلی بودن تا از حرکات او و فضا دادن برای شوتزنی اش پیشگیری کنند؛ ضمن اینکه تیم های حریف حالا به خوبی می دانند که سپاهان برنامه ای برای استفاده از توپ های عمقی برای صاحب فرصت کردن او ندارد. با این حال کی روش در چند صحنه توانست  خود را از بازیکنان آبی پوشان جدا کند ولی برای زدن ضربه آخر کم آورد تا چشم او برای کمک به تیمش و کسب عنوان آقای گلی به 5 دیدار باقی مانده باشد.

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان کی روش استنلی سوارز استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس