Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانکونری آماده فعال کردن بند آزادسازی ۱۲۰ میلیون یورویی ژوائو فلیکس است.

طرفداری- درخشش ادامه دار ژائو فلیکس، ستاره ۱۹ ساله بنفیکا، جدایی وی از تیم پرتغالی در تابستان آینده را اجتناب ناپذیر می کند. فلیکس که هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در برابر اینتراخت فرانکفورت هت تریک کرد، مشتریان زیادی را به خود می بیند و تیم های بزرگ اروپایی وضعیت وی را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش متئو مورتو از اسکای ایتالیا، یوونتوس در مقایسه با سایر رقبا از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن ژائو فلیکس برخوردار است. رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رابطه زیادی با بنفیکا نداشته است. بارسلونا برای جدی شدن باید اول یک ستاره بفروشد و منچستریونایتد و منچسترسیتی با وجود علاقه، از تیم ایتالیایی عقب افتاده اند. بندِ آزادسازی ژائو فلیکس، ۱۲۰ میلیون یورو است که مبلغ بسیار بالایی به نظر می رسد. بنفیکا می خواهد این بند را به ۲۰۰ میلیون یورو برساند اما ژرژ مندس، مدیربرنامه بازیکن مخالفت کرده است. آینده، همین حالا رقم می خورد و ژائو می تواند در کنار اسطوره فوتبالیِ بازیکنان پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو بازی کند.

یوونتوس در حال حاضر رابطه بسیار خوبی با ژرژ مندس دارد و ۲ موکل وی یعنی کریستیانو رونالدو و ژائو کانسلو در ترکیب اصلی بیانکونری حضور دارند. ژائو فلیکس می تواند جانشینی برای پائولو دیبالا در تورین باشد که سران یوونتوس به فکر فروش وی افتاده اند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 شبکه کان اسرائیل گزارشی از روند توسعه برنامه پهپادی ایران از دوران دفاع مقدس تا امروز منتشر کرد که سیر توسعه پهپادی ایران را از منظر صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. در بخشی از این گزارش به شکار و نشاندن شماری از پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی اشاره شده که به باور صهیونیست‌ها، با مهندسی معکوس این پهپادها، پهپادهای ایران توسعه یافته است. در بخشی از این گزارش از معاون فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پرسیده می‌شود: «تا الان چه تعداد پهپاد اسرائیلی به دست ایرانی ها افتاده است؟» پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • سخنگوی گردان های القسام: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!