Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@06:13:12 GMT

هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۵۹۴

هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار خواهد شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در آستانه‌ فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امیر سپهد شهید علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» از سوی مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰.۳۰ صبح در قطعه‌ی ۲۹ گلزار شهدای بهشت‌زهرا سلام‌الله‌علیها تهران و در جوار مزار شهید صیاد شیرازی با حضور عموم علاقمندان، جمعی از همرزمان این شهید و فعالان حوزه‌ی ادبیات و هنر دفاع مقدس برپا می‌شود.

پیش از این، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هفت ویژه‌برنامه‌ پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، ضمن انتشار یادداشت‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌‌هایی در موضوع فرهنگ جهاد و مقاومت، به تجلیل از راویان، نویسندگان و دست‌اندرکاران این آثار پرداخته بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

آفتاب‌‌نیوز :

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند قهرمانی این قاره را به دست آورند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سالار عقیلی: سعدی شیرازی افتخار ادبیات کهن سرزمین ماست/ما باید جوانان را با این ادبیات آشنا کنیم+فیلم
  • تاثیرگذاری سعدی در ورای مرزهای ایران زمین
  • روزی برای سعدی‌پژوهان در نگین فیروزه‌ای شیراز
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ببینید | آیت‌الله خامنه‌ای کیست؟!
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی