Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:34:52 GMT

اجتماع بزرگ جوانان البرزی در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۶۴۸

اجتماع بزرگ جوانان البرزی در کرج برگزار می‌شود

آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز با تأکید بر اینکه استان البرز در عرصه‌های مختلف جوانانی کارآمد دارد، گفت: ما به حمدالله جوانان توانمند، باانگیزه، عالم، متدین و جهادی فراوانی داریم که متأسفانه دیده نمی‌شوند و به کار گرفته نمی‌شوند که این مسئله جای تأسف و نگرانی دارد و مسئولین باید دقت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری «جشنواره جوان موفق» را در راستای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم دانست و افزود: در قالب جشنواره‌ای که برای اولین بار در استان برگزار می‌گردد، تصمیم گرفتیم که این سرمایه عظیم و نیروی جوان را به رخ بکشیم و بگوییم که این استان دارای فضائل فراوانی است.
حسینی همدانی گفت: ما این کار را مقدمه یک حضور پرشور و پرانگیزه از جوانان دختر و پسر استان قراردادیم که اعلام می‌کنم انشاء الله روز ولادت علی‌اکبر حسین علیه‌السلام است، اولاً با حضور خود بیعتی دوباره با رهبر انقلاب اسلامی داشته باشیم و عرض کنیم که تا برقراری تمدن نوین اسلامی از پای نمی‌نشینیم. ثانیاً به آمریکا و اذنابش اعلام کنیم که تا جوانان مؤمن و انقلابی هستند همه نقشه‌هایتان بر آب است؛ و ثالثاً با حضور خود به مسئولین اعلام می‌کنیم که برای رونق تولید و به راه انداختن چرخ‌های تولید، آمادگی کمک و همکاری راداریم.
وی گفت: این مراسم فرخنده با عنوان« اجتماع بزرگ جوانان استان البرز» روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ با حضور عموم جوانان و شهروندان استان در بلوار بلال کرج برگزار می‌شود و هم‌زمان با این مراسم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره «جوان موفق» البرز نیز برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.
گفتنی است این جشنواره در ۱۷ محور اصلی جوان موفق فعال قرآنی، جوان موفق کشاورز روستایی، جوان موفق کارآفرین، جوان موفق سرباز، جوان موفق در عرصه ادبیات، جوان موفق در عرصه علمی دانشگاهی، جوان موفق در عرصه هنرهای نمایشی، جوان موفق در عرصه فعالیت‌های اجتماعی (سازمان‌های مردم‌نهاد، امدادگر، امور مساجد، تشکل‌های دانش‌آموزی، تشکل‌های دانشجویی، جهادگر)، جوان موفق در عرصه تجسمی، جوان موفق در عرصه فیلم، جوان موفق در عرصه موسیقی، جوان موفق در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای، جوان موفق مبتکر و مخترع، جوان موفق در حوزه دهیاری و شورایاری، جوان موفق معلول دارای توانایی‌های خاص، جوان موفق طلبه و مبلغ جوان و جوان موفق ورزشکار برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی حسینی همدانی امام جمعه کرج اجتماع بزرگ جوانان ولادت علی اکبر جشنواره جوان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

دراین مراسم هاشم داداش پور با تشکر از همه دست اندرکاران و کارکنان سازمان امور دانشجویان به دلیل تلاش و همت عالی در انجام امور محوله گفت: بنده به عنوان متولی برگزاری این جشنواره از دانشگاه شهید بهشتی که بعنوان میزبان نقش خوبی را ایفا نمودند تشکر می‌کنم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه بین الملل میتواند گفتمان سازی در راستای جذب دانشجویان بین المللی و جریان سازی جهت بین المللی شدن دانشگاه‌ها انجام دهد که خوشبختانه به سبب برگزاری جشنواره ها و رویداد های متعدد این کار تا حد ممکن به نتیجه مثبتی رسانده است.

داداش پور با اشاره به اینکه دانشگاه‌های کشور نیاز است در فرآیند بین‌المللی شدن قرار گیرند، تصریح کرد: زمانی که صحبت از همکاری‌های بین‌المللی است، حضور دانشجویان بین المللی به عنوان یکی از رکن های اصلی بین المللی شدن تجلی پیدا می کند. یعنی اگر دانشجوی بین المللی در دانشگاهی حضور نداشته نباشد نمی‌توان انتظار داشت که دانشگاه چهره بین المللی بخود بگیرد. بنابراین اگر بخواهیم در حوزه مرجعیت علمی که نقشه راه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گام برداریم باید به موضوع جمعیت دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه‌ها توجه و عنایت ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما تحقق مرجعیت علمی است؛ افزود: وظیفه اصلی سازمان امور دانشجویان در راستای دست یابی به مرجعیت علمی، بین المللی سازی دانشگاه‌ها است و از سویی دیگر زبان فارسی باید زبان معیار شود بنابراین مرجعیت علمی پیش شرط این موضوع است.

داداش پور با بیان اینکه نمایشگاه جاذبه های تحصیل در ایران در مصلی تهران برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های تحصیل در ایران مهر ماه ۱۴۰۳در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که تمام کنش‌گران فعال در عرصه بین الملل دانشگاهی در آن حاضر خواهند بود.

وی تاکید کرد: تمام دانشگاه هایی که مجوز جذب دانشجوهای بین الملی را دارند اعم از دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های آزاد یا موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.این اتفاق بزرگ نقطه عطفی برای جذب دانشجویان بین المللی در کشور می باشد تا بتوانیم به نقطه هدف در برنامه هفتم توسعه که جذب بیش از سیصد هزار دانشجوی بین الملل است دست یابیم .
در پایان از عوامل برگزار کننده سازمان امور دانشجویان، دکتر ابطحی و کارشناسان مدیریت همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 6087884

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی