Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با تشکیل «وزارت بازرگانی» خبر داد. سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به جلسه عصر امروز اکمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح تشکیل وزارت «تجارت و خدمات بازرگانی» در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعضای این کمیسیون در جریان این جلسه با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه «صنعت و معدن» و «وزارت بازرگانی» موافقت کردند. این در حالی است که نمایندگان «تجارت و خدمات» را از عنوان این طرح حذف کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نمایندگان در ابتدای جلسه معتقد بودند که تفکیک این وزارتخانه هزینه‌بر است، اما در طرح تفکیک این وزارتخانه تأکید شده که هزینه‌های تفکیک این وزارتخانه باید از محل صرفه‌جویی‌ها به دست آید.

حسینی‌کیا تصریح کرد: بنده به شخصه مخالف تفکیک این وزراتخانه هستم چراکه ما با باید سیاست کوچک‌سازی دولت در اولویت قرار دهیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صنعت معدن و تجارت کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بخش قرائت شده رفع ایرادات شورای نگهبان به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ مجلس شورای اسلامی، بررسی ایرادات شورای نگهبان به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت در دستور کار قرار گرفت و مواد ۸۱۷ تا ۱۱۵۰ این لایحه برای تأمین نظر شورای نگهبان به تصویب نمایندگان رسید.

ایرادات در مشارکت تجاری، احکام تفرقه اشخاص حقوقی، توقف نشر آگهی، انسجام شرکت‌ها، الزامی بودن اخذ مجوز از شورای رقابت، تجزیه شرکت‌ها، مجاز بودن ادغام ساده یا مرکب هر یک از شرکت‌ها در یکدیگر، ضرورت موافقت سازمان بورس با ادغام‌ها، تبدیل شرکت‌ها، جرایم مربوط به مدیرعامل و مدیران شرکت‌ها، احکام متفرقه، اداره اموال متوقف، آثار اعلام توقف و اداره اموال متوقف و تشخیص مطالبات و … از جمله مواردی است که در فصول این لایحه مطرح شده است.

کد خبر 744827

دیگر خبرها

  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • عراق مقصد ۵۰ درصد از محصولات صادراتی قزوین
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود