Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مجیری مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال جاری اظهار کرد: مجوز‌های لازم برای واگذاری ۲۷ سوله خشکبار واقع در میدان مرکزی میوه و تره بار به صاحبان صنف خشکبار که در خیابان‌های صارمیه، جهاد مشغول فعالیت اند، اخذ شده و آماده انتقال صاحبان این صنف به واحد‌های خشکبار میدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مطالعات اولین کلینیک خدمات خودرویی در میدان میوه و تره بار اصفهان در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به راه اندازی بازار گل و گیاه در ابتدای بلوار ارغوانیه عنوان کرد: این بازار به مساحت ۵/۱۴ هکتار است که در آن انواع گل و گیاه، ماهی و پرندگان زینتی و گیاهان دارویی ارائه می‌شود که ۸۰ درصد آن به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری فاز اول این بازار افتتاح می‌شود.

مجیری از کلنگ زنی مجتمع صنفی دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد و گفت: با مشارکت اتحادیه صنف دوچرخه و موتورسیکلت بازار قدیمی سروش اختصاص یافت که عملیات نقشه برداری آن انجام شده و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه انبار‌های واقع در حریم شهر و ورودی ها، شکل نازیبایی را ایجاد کرده اند، تصریح کرد: مطالعات و مکان یابی برای جمع آوری انبار‌های ضایعات فلزی و غیر فلزی در مسیر پل تمدن به سمت میدان شش راه در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: ساماندهی بیش از ۷۰ واحد سنگ فروشی، سنگ بری و حجاری سنگ قبر خیابان بعثت در حدفاصل سه راه گلستان به فلکه تاکسیرانی نیز در راستای زیباسازی ورودی شهر و محدوده باغ فدک انجام می‌شود.
مجیری در ادامه به راه اندازی اولین مرکز شیلات و آبزیان اشاره کرد و گفت: عملیات ساختمانی این مرکز واقع در تالار ۲۳ میدان مرکزی میوه و تره بار از هفته آینده شروع می‌شود.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از طرح نیروگاه ۵۰۰ کیلو وات در سقف تالار ۲۶ خبر دادو گفت: این طرح که برای اولین بار در کشور و در شهرداری کلان شهر اصفهان اجرا می‌شود در کاهش گاز‌های مضر موثر است و هم اکنون در مرحله انعقاد قرارداد با بخش خصوصی است.

وی با اشاره به احداث بازار کوثر ۱۵ در مجتمع شهید کشوری عنوان کرد: اولین بازار محله‌ای کوثر زاینده رود در پینارت تا دو ماه آینده راه اندازی می‌شود.

مجیری در ادامه گفت: کارگاه‌های X، Y و Z در بلوک‌های مختلف به اتمام رسیده و با بازگشایی این واحد‌ها گام موثری در ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر و هدایت به این واحد‌ها انجام می‌شود.


انتهای پیام/م   برنامه های دردست اقدام سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال