Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان نسبت به افزایش تهدیدها از سوی عناصر جدا شده داعش و انجام عملیات تروریستی در این کشور هشدار داد.

 «توماس هالدنوانگ» رئیس دستگاه اطلاعات داخلی آلمان یکشنبه در مصاحبه با روزنامه «ولت ام‌سنتاگ» نسبت به افزایش تهدید نیروهای شکست خورده داعش در سوریه و عراق  و انجام عملیات در این کشور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه شبکه خبری «دویچه وله» هالدنوانگ گفت تعداد اسلامگرایان افراطی در آلمان در سال 2018 به 2240 نفر افزایش یافته است.

هالدنوانگ گفت: «نمی‌توانم درباره داعش کاملا روشن صحبت کنم اما این گروه می‌تواند در هر زمان حمله‌ای را در آلمان انجام دهد.»

رئیس دستگاه  اطلاعات داخلی آلمان گفت که داعش هنوز با تمرکز بر خلافت مجازی می‌تواند برای حملات تروریستی نیرو جذب کند. وی اذعان داشت که برای این کشور  امکان رصد  فعالیت تمام مظنونان تروریستی ممکن نیست.

مقام ارشد آلمانی در خاتمه در زمینه رصد شبکه‌های پیام رسان‌ گفت، ما قادریم در ظاهر تلفن‌ها را رصد کنیم، اما آنچه که در  پیام رسان‌ها رخ می‌دهد اغلب از ما مخفی می‌ماند و تروریست‌ها و افراطگرایان دقیقا می‌دانند که چگونه بدون جلب توجه با هم در تماس باشند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم شده است گفت: گام‌ها دولت در پیشبرد امور مالیاتی مثبت بوده است.

آقامیری بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شود.

وی سازمان مالیاتی یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • اسرائیل تایمز: سازمان اطلاعات اسرائیل پس از شکست هفت اکتبر، مجدد متحمل شکست شد