Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@11:25:15 GMT

رمزگشایی سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۱۶۷

رمزگشایی سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۱۰۰ فقره چک سرقتی از نمایندگی‌های بیمه در مشهد،رمزگشایی شد.

به گزارش قدس آنلاین ، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مدارک و اسناد از نمایندگی‌های بیمه در مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت موضوع آغاز شد و سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد رمزگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که متهم پرونده در ۶ فقره سرقت که شاکیان آن اعلام شکایت کرده‌اند، چک‌های بانکی مشتریان نمایندگی‌های بیمه را با مدارک شناسایی جعلی به بانک برده و بیش از ۳۰ میلیون تومان دریافت کرده است.
فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اظهار داشت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد، در پیگیری علمی این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی عامل سرقت شد.
تقوی افزود: پلیس در اقدامی ضربتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم پرونده را دستگیر و در بازرسی اولیه از وی سه کیف دستی، ۱۲ عدد کیف مدارک و دیگر اسناد را کشف کرد.
وی گفت: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۴۸ قطعه لوازم کامپیوتری، یک دستگاه لب تاپ و ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد و مدارک شناسایی جعلی کشف کرد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرقت سرقت های مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان
  • دستگیری متهم به ۲۷ فقره سرقت از معابر عمومی در مشهد