Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پایگاه چهار مورد در چهار نقطه میدان انقلاب، سه راهی نمکی، میدان کوهنورد و میدان بهاران سنندج دایر شده و آماده جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده است.
وی افزود: در سایر شهرستان ها نیز هر کدام یک پایگاه و در 2 شهرستان سقز و مریوان به نسبت جمعیت هر کدام 2 تا سه پایگاه در میادین و معابر اصلی شهر دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند از امروز با مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی بهزیستی، اقلام مورد نیاز را برای ارسال به مناطق آسیب دیده تحویل این پایگاه ها دهند.
وی با بیان اینکه این سازمان از راه های دیگری نیز برای این مناطق کمک جمع آوری کرده است، اضافه کرد: تاکنون سه محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده استان گلستان و شهرهای پلدختر و معمولان در استان لرستان ارسال شده است.
بارش شدید باران، تگرگ و برف روزهای میانی فروردین ماه امسال در مناطق مختلف کشور را در بر گرفت و در برخی از استان ها و شهرها باعث بوجود آمدن سیل و تلفات، صدمات و خسارتی به هموطنان بویژه در استان های گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان شد.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان انقلاب بهزیستی سیل کمک های مردمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد

معین‌الدین سعیدی با اشاره به سیل اخیر در چابهار گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل مسئولان اجرایی و به ویژه شخص استاندار و وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری کنار مردم سیل‌زده بودند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان اجرایی کنار سیل‌زدگان چابهار باعث دلگرمی مردم شد و ارائه خدمات از سوی مسئولان به سیل‌زدگان جای قدردانی دارد.

سعیدی افزود: مشکلات در اثر تخریب زیرساخت‌های آب و برق و راه بسیار بیشتر شده و ارائه خدمات به سیل زدگان با مشکلات زیادی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو تلاش بسیاری را برای مهار آب‌های مرزی انجام می‌دهد اما باز هم بخشی از این آب‌ها به دریا می‌ریزد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان از سیل اخیر خسارات زیادی دیده‌اند و باید برای جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بودجه اعتباری در نظر بگیریم.

سعیدی افزود: درست است که حجم تخریب‌ها در سیل اخیر بسیار زیاد بود اما مسئولان تلاش‌های خود را برای خدمت رسانی به سیل‌زدگان داشتند که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • وضعیت سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان؛ مدیریت بحران کجاست؟
  • ارسال مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توسط نیروی هوایی