Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه طغیان رودخانه‌های فصلی در این منطقه خسارات زیادی به این شهرستان وارد کرده است گفت: به ۶۰ خانوار روستایی فاریاب اسکان موقت داده شده است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

علی نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فاریاب، با اشاره به آخرین وضعیت بارش‌ها در این شهرستان اظهارداشت: در بارندگی‌های اخیر به واسطه طغیان رودخانه‌های فصلی در دهنه موردان و حرمه خسارت‌های زیادی به این شهرستان وارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمان| اجرای سیل‌بند رودبارجنوب نیازمند تامین اعتبار استکرمان| راه ارتباطی 30 روستا منوجان مسدود شدکرمان| طغیان روخانه راه ارتباطی 16 روستای رودبارجنوب را مسدود کرد

وی با اشاره به اینکه دو روستا در بخش هور و یک روستا در بخش مرکزی این شهرستان خسارات زیادی وارد شده عنوان کرد: به 60 خانوار این روستاها اسکان موقت داده شده است.

فرماندار شهرستان فاریاب با عنوان اینکه بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب‌ها در حوزه‌های کشاورزی، ارتباطی، مخابراتی، مسکن، آبخیزداری، آبخوان‌داری و غیره کاملا خسارت وارد شده است افزود: برآورد هزینه‌ها و میزان خسارات وارد شده به این حوزه‌ها در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه ارتباط 30 روستای فاریاب که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند به طور موقت قطع شده بود افزود: با تلاش‌های انجام شده هم اکنون ارتباط این روستاها برقرار شده است.

نیک‌نفس با اشاره به اینکه برق و مخابرات مرکز زهمگان قطع شده بود بیان کرد: با تلاش برق منطقه‌ای، برق این منطقه وصل شده اما هنوز ارتباط مخابراتی قطع است و اکیپ‌های امدادی در منطقه در حال امدادرسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها در شهرستان سمیرم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از رانش زمین و طغیان رودخانه در منطقه پادنای سمیرم به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت: بارش شدید باران و جریان یافتن روان‌آب در روستای دشتبال، آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل را در پی داشته است. - اخبار استانها -

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از رانش زمین و طغیان رودخانه در منطقه پادنای سمیرم به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داده و اظهار داشت: به دنبال بارندگی‌های اخیر در شهرستان سمیرم، میزان بارش‌ها در شهر سمیرم 45 میلیمتر، در بخش پادنای علیا 62 میلیمتر و در ایستگاه روستای نقل 106 میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: همچنین جاده روستاهای خفر، دیلی و سرباز در بخش پادنا به علت ریزش کوه و نیز محورهای جاده‌ای روستاهای نورآباد، سرباز و دشتبال در بخش پادنای علیای شهرستان به علت رانش زمین و طغیان رودخانه برای ساعاتی مسدود شد،.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بارش شدید باران و جریان یافتن روان‌آب در روستای دشتبال، آبگرفتگی 20 واحد مسکونی و ریزش 6 باب منزل مسکونی را در پی داشته است.

وی اضافه کرد: در این راستا و بلافاصله پس از دریافت گزارش، اکیپ‌های راهداری اداره کل راهداری به مناطق تحت تأثیر اعزام و  عملیات بازگشایی محورهای آسیب دیده در دست انجام است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در این مناطق حادثه جانی گزارش نشده است،گفت: همچنین عملیات تخلیه آب و امدادرسانی در روستای دشتبال نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم‌های مدیریت بحران شهرستان، دهیاری و بخشداری در حال انجام است.

خیابان میر اصفهان بر اثر بارش باران نشست کرد

اعزام 2 تیم امدادی از استان اصفهان به اهواز

وی به اعزام 2 تیم عملیاتی آتش‌نشانی از اصفهان به اهواز اشاره کرده و گفت: به منظور امدادرسانی در کنترل آب‌گرفتگی شهر اهواز ناشی از بارندگی‌های اخیر، امکانات و تجهیزات لازم به همراه هفت نفر نیروی عملیاتی در قالب دو تیم از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به استان خوزستان اعزام شد تا در کنار سایر تیم‌ها جهت تخلیه آب و کنترل آب‌گرفتگی معابر، منازل و تأسیسات شهری اقدام شود.

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • غرق شدن باغات انار «عرب رودبار»
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • جاری شدن رودخانه دهستان سخوید پس از بارش باران + فیلم
  • طغیان رودخانه فصلی شیرکوه
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی
  • رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها در شهرستان سمیرم