Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:30:55 GMT

مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی برترین های خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۳۱۲

مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی برترین های خود را شناخت

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی برگزیدگان مسابقات بین المللی قرآن در ششمین دوره مسابقات بین المللی مسابقات دانش آموزی اعلام شد.

بخش حفظ:

برهمین اساس در بخش دانش آموزان پسر در رشته حفظ کل قرآن، عبدالعلیم عبدالرحیم محمدحاجی از کشور کنیا رتبه اول، علی فیضی نماینده جمهوری اسلامی ایران رتبه دوم، محمود ابوالخیرناصیف رتبه سوم را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رشته حفظ کل دانش آموزان دخترزینب امین پور از ایران رتبه اول را بدست آورد. همچنین فیضانرگس از ترکیه و ریم الاشبل از اردن به ترتیب رتبه دوم و سوم این دوره از مسابقات شدند.

در بخش قرائت نیز امیرحسین رحمتی نماینده جمهوری اسلامی ایران رتبه برتر در رشته قرائت قرآن شد. همچنین سید یاسین حسینی از کشور افغانستان رتبه دوم و محمد رفقس حواری از کشور اندونزی رتبه سوم مسابقات دانش آموزی را کسب کردند.

کد خبر 4590794

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی افغانستان ترکیه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • ربات امدادگر به کمک مصدومان زیرآوار می‌آید
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات