Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی از جابجایی بیش از 15 هزار مسافر در نوروز 98 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی، کمال پرهیزکار با اشاره به جابجایی مسافران پروازهای داخلی و خارجی از تاریخ 25 اسفند سال گذشته تا 16 فروردین سال جاری گفت: در این مدت طی انجام 172 پرواز برنامه ای و فوق العاده بیش از 15 هزار مسافر از فرودگاه ارومیه اعزام و پذیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از این تعداد پرواز 36 پرواز مربوط به پرواز خارجی و 136 پرواز مربوط به پرواز داخلی می شود، گفت: در این مدت 2889 مسافر در پروازهای خارجی و 12790 مسافر در پروازهای داخلی جابجا شدند.

پرهیزکار در پایان افزود: در نوروز امکان سفر از فرودگاه ارومیه به مقاصد تهران، مشهد، استانبول، آدانا و بغداد برقرار بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافران نوروزی فرودگاه ارومیه اعزام و پذیرش مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده