Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در پی قرار دادن سپاه پاسداران از سوی آمریکا در فهرست گروه های تروریستی، شبکه لندنی "من‌وتو" طی یک نظرسنجی در توئیتر، از مخاطبان خود خواست نظرشان را درباره این تصمیم دونالد ترامپ اعلام کنند.

 

 89 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مخالفت خود را با تصمیم دولت آمریکا اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نتیجه این نظرسنجی به مذاق ضدانقلابی هاخوش نیامد، کانال هایی همچون آمدنیوز سعی کردن با مطرح کردن ادعای تقلب، آن را زیر سوال ببرند.

 

کانال ضدانقلابی آمدنیوز با در قدم اول، با مقایسه میان دو نظرسنجی "من‌وتو" تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی را مشکوک دانست؛ در حالی که بر کسی پوشیده نیست که تعداد شرکت کنندگان در یک نظرسنجی، بستگی به میزان جنجالی بودن موضوع آن دارد و طبیعی است تعداد شرکت کنندگان برخی نظرسنجی ها کم و بعضی دیگر با استقبال روبرو شود.

 

در ادامه این کانال ضدانقلابی مدعی شد که نظرسنجی "من‌وتو"، مورد هجوم ربات های سایبری قرار گرفته و به همین دلیل یک نظرسنجی برگزار کرد که نتیجه آن علیه سپاه بود.

 

اما جالب اینجاست که آمدنیوز به نتیجه نظرسنجی در کانال تلگرامی خود استناد می کند؛ گویا در تلگرام خبری از ربات های سایبری و فیک نیست و نمی توانستند این نظرسنجی را هم به نفع سپاه تغییر دهند!

 

این در حالی است که توئیتر نسبت به تلگرام از امنیت بالاتری برخوردار است.

 

گذشته از این، به گزارش رسانه های غربی همچون نیویورک تایمز، ارتش های سایبری سه هزار نفری گروهک تروریستی منافقین و هزاران نفری آل سعود، در فضای مجازی به شدت علیه ایران فعالیت می کنند و بدون شک این ارتش سایبری تلاش کرده در نظرسنجی "من‌وتو" نتیجه را تغییر دهند اما در برابر ملت ایران شکست خورده اند.

 

106

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تلگرام تلگرام آمدنیوز من وتو نظرسنجی عکس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب، سیاسی برپا شد، برخی سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی بویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.
شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.
در این تجمع، برخی شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درِ ورودی سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند...

 

دیگر خبرها

  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه