Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@09:44:33 GMT

همتی: آماده تخصیص کوپن الکترونیک هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۶۲۹

همتی: آماده تخصیص کوپن الکترونیک هستیم

سیستم رفاهی بانک مرکزی با برگزاری جلساتی به منظور ایجاد راهکاری اجرایی و امن نهایی شده و اطلاعات تمامی سرپرست‌های خانوار در استان‌های تهران و البرز به‌روزرسانی شده و این افراد می‌توانند با بهره‌گیری از کارت بانکی و ارائه کد ملی از سهمیه اختصاص داده شده برای خرید گوشت که به عنوان اولین کالا در این سامانه اجرایی شده است، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع افراد واجد شرایط اخذ سهمیه گوشت با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های مجاز و با استفاده از یکی از کارت‌های بانکی معتبر اقدام به ارسال تراکنش ویژه بررسی سهمیه گوشت بر روی پایانه فروش فروشگاه مربوطه کنند و در صورتی که به کد ملی فرد مورد نظر سهمیه تعلق گرفته باشد، امکان دریافت گوشت سهمیه‌ای وجود خواهد داشت.

زیرساخت ایجاد شده توسط بانک مرکزی قابل استفاده برای سایر کالا‌های اساسی نیز خواهد بود و این سامانه از سامانه‌های سبد کالا و مانا به صورت ترکیبی بهره می‌گیرد. همچنین سهمیه کالا‌های اساسی از جمله گوشت بر اساس اعلام وزارت کار و سازمان هدفمندی برای سرپرستان خانوار‌ها تعریف می‌شود.

این سامانه توسط بانک مرکزی آماده و آزمایش‌های اولیه آن نیز با موفقیت به اتمام رسیده، اما هنوز در فروشگاه‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی اجرایی نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک مرکزی عبدالناصر همتی کوپن پول الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص هفت همتی برای ماه فروردین طرح دارویار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، فرشته میرزازاده از تخصیص هفت همتی (۷ هزار میلیارد تومان) برای ماه فروردین دارویار خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ برای پرداخت فروردین صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیر خشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود ۴۵ روز پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: از تیر سال ۱۴۰۱ تاکنون که این طرح عملیاتی شد، پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته‌ایم قصدمان هم این است که از طریق پرداخت مابه‌التفاوت اجرای این طرح را مستمر کنیم.

کد خبر 746506

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد
  • تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • دلار تلگرامی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر ندارد
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی مشخص شد