Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه،  پلیس نیجریه روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر انفجار یک نفتکش روز شنبه در گومبه در شمال این کشور دست‌کم ۱۲ نفر جان باختند و ۱۲ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

راننده نفتکش که می‌خواست از برخورد با یک کامیون دیگر بر روی پلی در حومه گومبه جلوگیری کند، کنترل خودرو را از دست داد و نفتکش در کنار جاده واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس ایالت گومبه گفت: «بعد از واژگونی محتوای این نفتکش به روی زمین ریخت و منفجر شد. این انفجار سبب شد افراد دیگری نیز که در جاده رفت و آمد می‌کردند بر اثر شدت انفجار به هوا پرتاب شوند.»

وی افزود:« ۱۲ نفر زنده سوختند. این در حالی است که ۱۶ نفر دیگر به شدت زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.»

حوادث رانندگی در جاده‌های ناهموار نیجریه بسیار زیاد اتفاق می‌افتد. علت اصلی این حوادث، رانندگی بی‌احتیاط، سرعت غیرمجاز و عدم رعایت قوانین رانندگی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: دامپزشکی سبزوار پارسال ۱۰ هزار و ۹۲۸ بازدید در حوزه‌های مختلف نظارتی - بهداشتی انجام داد که منجر به ضبط ۱۷۹ تن فراورده غیرقابل مصرف و فاسد، سه مورد مهر و موم واحد‌ها و ارسال ۷۰ فقره از پرونده‌های تخلفات حوزه بهداشتی به مراجع قضایی شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود: بیشترین پرونده‌های معرفی شده به مراجع قضایی مربوط به عرضه کالا و فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد و استفاده نکردن از مواد اولیه باکیفیت و شرایط نگهداری نامناسب بوده است.

وی گفت: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه دارد و نظارت بهداشتی مستمر در تمامی مراحل پرورش، صدور پروانه تاسیس و بهره برداری بهداشتی، حمل دام زنده و فراورده‌های خام دامی، مراکز جمع آوری شیر، کشتارگاه‌های دام وطیور، کارخانجات خوراک دام وطیور، فروشگاه‌ها و مراکز بسته بندی، توسط کارشناسان نظارت دامپزشکی در حال انجام است.

دکتر زیدآبادی افزود: متصدیان واحد‌های صنفی عرضه کننده فراورده‌های خام دامی باید در خصوص ارائه مواد باکیفیت به شهروندان احساس مسئولیت کرده و دقت لازم را داشته باشند، چون شبکه دامپزشکی در زمینه امنیت غذایی و سلامت جامعه با کسی مماشات نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند