Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:56:21 GMT

املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۷۴۴

املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه یکی از اقداماتی که باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد، تعیین تکلیف املاک مازاد است، ابراز کرد: برخی از ارگان‌های دولتی و مراکز آموزشی دارای املاکی هستند که در صورت تغییر کاربری، می‌تواند به عنوان منبع درآمدی برای مجموعه محسوب گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه املاکی که ارزش تجاری دارند تغییر کاربری داده شده برای افزایش کیفیت کارکرد مجموعه مورد استفاده قرار گیرد، افزود: به منظور افزایش کارایی و راندمان کاری یک دستگاه باید نیازهای آن مجموعه احصاء و اعلام شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیازهای خود را مشخص و اعلام کند، تاکید داشت: یکی از مواردی که باید بیش از پیش محقق شود، استفاده از توانمندی زنان در عرصه‌ی مدیریتی استان است ما همچنین معتقد هستیم که نقش مدیریتی بانوان در استان سمنان تقویت شود.‌

راضیه محبوب رئیس دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه پتانسیل‌های بسیار خوبی برای کشور محسوب می‌شود، گفت: لازم است تا سرمایه گذاری مطلوبی بر روی آنها صورت گیرد.

فاطمه منصوری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه نقش این نهاد در اشتغال را پررنگ دانست و گفت: مهارت افزایی امروز یکی از کارویژه هایی است که فنی و حرفه‌ای در قبال جامعه دارد.

کد خبر 4590796

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر سمنان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری