Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر بارش باران در عمده محورها و شهرستان‌های خراسان رضوی ادامه دارد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، بارش باران در اکثر مناطق استان خراسان رضوی ادامه دارد و مه‌گرفتگی در آزادراه مشهد-باغچه، درگز به قوچان، باغچه به نیشابور، مشهد به کلات و حوزه شهرستان‌های گناباد و تربت جام مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخطاریه های هواشناسی درباره باران سیل آسا در نیمه شرقی و امواج 2.5 متری در خلیج فارسبارش باران در شهرستان‌های شرق و جنوب‌شرقی فارس؛ هیچ خسارتی گزارش نشده استآماده‌باش 30 دستگاه اجرایی در درمیان در پی باران‌های سیل‌آسا/ مدیران حق خروج از شهرستان ندارند

همچنین محورهای روستایی چهارراه به خاکستر، سنگ دیوار، مومن آباد، سیرزار، باغ کند، برده، آبکمه، ژرف و بابافرجی در شهرستان کلات و محور مرزی حصار به حاتم قلعه در درگز، حاتم قلعه به پس کمر در شهرستان سرخس و راه جایگزین پل خاتون به سرخس به دلیل وجود سیلاب و طغیان رودخانه مسدود است.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در مناطقی از کشور، از وزش باد و گردوخاک در نوار شرقی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد و پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه به تدریج روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر با رگبار باران و وزش باد با بیشینه ۲۱ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها ابری با بارش باران و وزش باد با بیشینه ۱۷ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747077

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی