Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،جذاب‌ترین اخبار استان های باشگاه خبرنگاران جوان روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه فروردین ماه را در اینجا مشاهده نمایید.

ماجرای شایعات سیل در خوزستان

آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده یکشنبه ۲۵ فروردین ماه

اعلام نقاط پرخطر مشهد در برابر سیلاب

۱۵ راه روستایی مسدود و گاز ۱۵۰ مشترک در خراسان رضوی قطع است

پلدختر چند قدم تا پایان پاکسازی

دستگیری مدیر دستگاه فرهنگی در غرب مازندران

انتهای پیام/ف

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

 روح‌اله شریف‌زاده  در جلسه با کارشناسان در اداره راهداری این شهرستان به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم اباد (پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
شریف‌زاده اضافه کرد: ۴ دستگاه پل در محور‌های روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد